Dan Hansen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har kjøpt meg et Fujifilm Finepix S5500 og opplever at når objektivet er helt ute, dvs full zoom, så kan det merke at det er slark i selve objektivet. Ikke mye men allikevel nok til at det kan sees i søkeren og merkes med hånden. Er dette normalt? Kameraet tar ellers gode bilder som sådan så jeg tror ikke det påvirker i noen grad. ::Dan Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har også merket meg noe slark i digitale kompakter som jeg har hatt, men siden det ikke merkes på bildene, må det sies å være normalt! Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er dette normalt? Det er ofte bevegelse i objektivet på kompaktkameraer med stort zoomobjektiv. Jeg har b.la en Olympus som oppfører seg på samme måten. Dette er normalt og så lenge bildene blir bra intet å bekymre seg over. Lenke til kommentar
P.E.R. Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har S5500 og stusset på akurat de samme når jeg fikk mitt. Jeg undersøkte saken og kan berolig deg med at de er sånn de skal være. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Også Panasonic FZ5 (en 12x zoom-modell) har litt slark i objektivet når det er helt ute. Det er helt normalt for alle disse kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå