torsvb Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvor får jeg tak i en slik? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21483 Må være tynn og kun ha et uttak. Ikke de brede som hindrer luften å sirkulere. Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 dropp hele floppyen sier nå jeg, hva pokker skal man med 1,33MB lagringsplass? nei for noe tull! finnes andre mye bedre løsninger hvis du vil ha floppy kabler kan du få en av meg, jeg har sikkert kasta 20 stk det siste året. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Floppy er ofte brukt til recovery disker for ulike PC prodsenter, og kan derfor brukes ganske ganske ofte. og hvis du har en floppy minnekort leser( eller hva det no enn heter) som tar slike minne brikker ra digital kamera osv. kan det og være greit å ha en floppy kabel. Floppy kabel finner du her: i runde og farget utgave: (og med neon lyd) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3430&GID=3400 EDIT: innlegg nr: 700 Endret 21. juni 2005 av vegis Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 dropp hele floppyen sier nå jeg, hva pokker skal man med 1,33MB lagringsplass? Flisespikkeri, men er det ikke vitterlig 1,44? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (og med neon lyd) Neon lyd? :!: Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 lys mente eg, D og S ligger rett ved siden av hverandr epå tastaturet, og les signaturen min. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 lys mente eg, D og S ligger rett ved siden av hverandr epå tastaturet, og les signaturen min. Skjønte det da. Syntes bare neon lyd hørtes helt sprøtt ut. Lenke til kommentar
Level_76 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dra til nærmeste gjenbrukstasjon og spør om du kan ta ut en floppy kabel av de innleverte PC maskinene. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Takk for svar. Når jeg først har floppydisk som matcher kabinettet (alt i svart), så kan jeg like godt ha den i. Er greit å ha Partition Magic på diskett for eksempel, hvis Windows freaker ut. Trenger ikke noe neonlys eller lyd. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Dra til nærmeste gjenbrukstasjon og spør om du kan ta ut en floppy kabel av de innleverte PC maskinene. De er gjerne flate, store, stygge og hindrer luftgjennomstrømming. Lenke til kommentar
Level_76 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dra til nærmeste gjenbrukstasjon og spør om du kan ta ut en floppy kabel av de innleverte PC maskinene. De er gjerne flate, store, stygge og hindrer luftgjennomstrømming. Skjønner. tenkte at det ville spare deg for noen kr. Lenke til kommentar
Level_76 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dra til nærmeste gjenbrukstasjon og spør om du kan ta ut en floppy kabel av de innleverte PC maskinene. De er gjerne flate, store, stygge og hindrer luftgjennomstrømming. Skjønner. tenkte at det ville spare deg for noen kr. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Okei Har sånt fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå