andret Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hei... en kamerat av meg har kjøpt en brukt pc og der fikk han med xfx geforce 5200 skjermkort som aldri hadde vært overklokket før. også lurer han på hvor langt han kan overklokke det... takker for alle svar.... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hei... en kamerat av meg har kjøpt en brukt pc og der fikk han med xfx geforce 5200 skjermkort som aldri hadde vært overklokket før. også lurer han på hvor langt han kan overklokke det... takker for alle svar.... ingen som vet egentlig.. er bare og prøve og se.. alle kortene er forksjellige.. noen kan klokkes i det store.. mens andre kan ikke klokkes i det hele tatt.. som sagt... er bare og prøve.. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 har ikke prøvd å overklokke mitt Hercules DX/GX 2D 4MB kort enda, regner med sinnsyke benchmarks med det!!! Lenke til kommentar
andret Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 ja men han er veldig redd for at det skal bli ødelagt.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) ja men han er veldig redd for at det skal bli ødelagt.. Tror ikke sjangsen for at det skal bli ødelagt er så veldig stor viss han har litt fornuft. Viss det er passiv kjøling på kortet kan det vere greit med en vifte på. Ellers er det jo ikke det jo ikke det altfor dyre kortet viss det skulle bli ødelagt. Endret 21. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå