baremegigjen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Trenger noen tips til nytt skjermkort. For å si det rett ut, så er dette ett emne jeg ikke har mye greie på... Jeg trenger langt ifra det råeste kortet på markedet, men ett allsidig kort som kan brukes fra alt fra spilling til surfing og jobb. Har i dag ett GeForce 4 MX 440, og dette har mildt sagt gjort sitt i denne verdenen. Opplever at enkelte spill ikke vil ha dette, og det er litt irriterende. Ellers er det ikke mange krav jeg har, så lenge det er TV-out på kortet. Hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Her kikker du da. Dette er et rimelig bra allround-kort som gir mye for pengene. Lenke til kommentar
baremegigjen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Fant XFX GeForce 6600 256MB DDR AGP8X til kr 1.110,- Er det ett greit kjøp? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Høres flott ut det Riktignok så tror jeg ikke 6600 (uten GT) har DDR3(tror det har vanlig DDR1 minne), men jeg tror du allikevell vil få et kjempesprang fra ditt nåværende kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå