Roberto Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har du reiseforsikring? Skal ikke nevner mer her - tar det gjerne over PM. Lenke til kommentar
cyberic Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Ja, jeg har reiseforsikring piranha. Endret 24. juni 2005 av cyberic Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jobben min sponsa meg med halvemaskina OM jeg tok med ulykkesforsikringen hos dell, kosta jo 1700kr ekstra, men da slepper man sånne problemmer men håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Aner jeg forsikringssvindel? Selv om forsikring koster en del ekstra, ser man her hvor flott det er med forsikring. Jeg andrer ikke på den ekstra utgiften. Lenke til kommentar
cyberic Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg er en dønn ærlig samfunnsborger og kommer aldri til å svindle noen nostradamus. Dessuten: For alt jeg vet sjekker "forsikringsagenter" slike fora med jevne mellomrom. Jeg tar ikke sjansen på å legge meg ut med norges største forsikringsselskap. I ettertid er jeg er klar over at jeg burde ha tegnet forsikring hos Dell, men jeg trodde det alltids skulle være mulig å skaffe reservedeler til en relativt ny maskinvare i tilfelle uhell. Nå viser det seg imidlertid at skjermen jeg trenger er svært vanskelig å oppdrive. En og samme modell har nemlig ulike skjermtyper innstallert. Min er produsert av Toshiba Matsushita Technology og har produsent nummer LTD121EX9D. Jeg har mailet mange utenlandske firmaer i tillegg til Nordic Spareparts. De jeg har mottatt svar fra, har ikke skjermen på lager. Jeg har også sjekket produktutvalget til skjermprodusentens hjemmeside. Der er ikke min aktuelle skjermtype nevnt. Jeg frykter nå at, på tross av at PC'en er flunka ny, så er skjermen som er installert en utgått modell. Men jeg lever fortsatt i håpet! Endret 24. juni 2005 av cyberic Lenke til kommentar
ginzeng Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) hey dude. Du skal helt klart ringe Dell (67116882=teknisk avd)og kjøpe skjermen. Du får da 90 dager garanti på den, men kjøpsloven funker fint å hevde de nærmeste 5 årene om det skulle skje noe. Når du skal montere det kan du også ringe teknisk avdeling så guider de deg gjenom hele prosessen :-) Du kan også ringe teknisk avd. så finner de dele nr til skjermen og kan sette deg over med det samme til nordic spareparts slik at du får priset på skjermen der og da. Endret 18. juni 2006 av ginzeng Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Vet noen hva e-post addressen til Dell Nordic Spare Parts er? Må bestille ny inverter til skjermen på min Inspiron 9400... Endret 4. august 2007 av Cookie1 Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Broderen mistet en laptop i bakken og fikk det dekket av super innboforsikring hos IF. Har du forsikringene din i orden så slipper du å kjøpe masse dubbedittforsikringer. Dessuten hadde jeg en sånn alt-mulig forsikring på Dell laptopen min, og når jeg drepte den med en kopp te tok det over 3 måneder og masse slit for å få den operativ igjen(Dell gjorde stort sett alt galt). Broderen hadde penger på konto etter noe få dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå