Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Gi meg en grunn til at jeg skulle få noen advarsler? tenkte ikke spesielt på deg! nå må du slutte med "alle er mot meg" oppførselen din! slike tråder leder til krangler, de leder ikke fra dem! du er en relativt inteligent person og skjønner det like godt som meg. Nå er det edelt av headcleaver å advare oss da Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (du mente ikke det, Anth, gjorde du vel?) Tror du at jeg siktet til deg da jeg sa "visse andre"? Nei, det var ikke deg i så fall... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 tenkte ikke spesielt på deg! nå må du slutte med "alle er mot meg" oppførselen din! slike tråder leder til krangler, de leder ikke fra dem! du er en relativt inteligent person og skjønner det like godt som meg. Jeg svarte for meg selv jeg... Så lenge du skriver som du gjør, så tar jeg utgangspunkt i at det var myntet på meg. Var joe jeg som startet denne tråden... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg svarte for meg selv jeg... Så lenge du skriver som du gjør, så tar jeg utgangspunkt i at det var myntet på meg. Var joe jeg som startet denne tråden... ja.. men tror du moderatorene på her noen gang har gitt advarsel for å starte en tråd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (du mente ikke det, Anth, gjorde du vel?) Tror du at jeg siktet til deg da jeg sa "visse andre"? Nei, det var ikke deg i så fall... <--- ? Er forresten overrasket over at så få har hørt om Banjo-Kari Svendsen! Har ingen her sett Borgen skole? Kari var fantastisk som vaktmester Rigmor. ahh, mimre. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hva a' Kari antagelig ville synes om denne tråden : Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Banjospilling har ikke så mye til felles med leadgitar-spilling, så det er en ubrukelig sammenligning. Banjospillere bruker en trefinger-teknikk med 1 plekter på hver finger, og bruker altså fingrene. Hammett holder plekteret mellom 2 fingre, og bruker håndleddet. To helt forskjellige måter å spille på. Endret 21. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Banjospilling har ikke så mye til felles med leadgitar-spilling, så det er en ubrukelig sammenligning. Banjospillere bruker en trefinger-teknikk med 1 plekter på hver finger, Hammett holder plekteret mellom 2 fingre. Like ubrukelig som sammenligningen Hammett og Sunde. Det var poenget! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 <--- ? dette viste seg å bli en underholdene tråd alikevel Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Banjospilling har ikke så mye til felles med leadgitar-spilling, så det er en ubrukelig sammenligning. Banjospillere bruker en trefinger-teknikk med 1 plekter på hver finger, Hammett holder plekteret mellom 2 fingre. Like ubrukelig som sammenligningen Hammett og Sunde. Det var poenget! -Jar Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Var det ikke Kari som var med i Team Antonsen en gang da? Da nå de knuste banjoen hennes? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Stemmer det. Banjoen er alt for Kari... Lenke til kommentar
T.L Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Pappa har blitt forsøk sjekket opp av banjokari. Vel og merke sikkert 20-30 år siden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Pappa har blitt forsøk sjekket opp av banjokari. Vel og merke sikkert 20-30 år siden. Og du ble resultatet? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) BajoKari EIER jo Kirk Men det var vel på "Åpen Post" Kari ble "Fri fra banjoen'" og ikke team antonsen. Endret 21. juni 2005 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, hvem er best på gitar? Hammett er vel ikke i nærheten av fingerspillet til Kari. Hammet spiller gitar. Kari spiller banjo. Dårlig dag i dag, Anth? T'Weed Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Pappa har blitt forsøk sjekket opp av banjokari. Vel og merke sikkert 20-30 år siden. Og du ble resultatet? Dagens beste... :!: Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Trur denne kan stenges, då det er få poster som er on topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg