Gå til innhold

Kirk Hammett vs. BanjoKari

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Gi meg en grunn til at jeg skulle få noen advarsler?

tenkte ikke spesielt på deg! nå må du slutte med "alle er mot meg" oppførselen din! slike tråder leder til krangler, de leder ikke fra dem! du er en relativt inteligent person og skjønner det like godt som meg.

Nå er det edelt av headcleaver å advare oss da

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenkte ikke spesielt på deg! nå må du slutte med "alle er mot meg" oppførselen din! slike tråder leder til krangler, de leder ikke fra dem! du er en relativt inteligent person og skjønner det like godt som meg.

Jeg svarte for meg selv jeg... Så lenge du skriver som du gjør, så tar jeg utgangspunkt i at det var myntet på meg. Var joe jeg som startet denne tråden...

Lenke til kommentar
(du mente ikke det, Anth, gjorde du vel?)

Tror du at jeg siktet til deg da jeg sa "visse andre"? Nei, det var ikke deg i så fall...

<--- ? :D

Er forresten overrasket over at så få har hørt om Banjo-Kari Svendsen! Har ingen her sett Borgen skole? Kari var fantastisk som vaktmester Rigmor.

ahh, mimre. :love:

Lenke til kommentar

Banjospilling har ikke så mye til felles med leadgitar-spilling, så det er en ubrukelig sammenligning. Banjospillere bruker en trefinger-teknikk med 1 plekter på hver finger, og bruker altså fingrene. Hammett holder plekteret mellom 2 fingre, og bruker håndleddet. To helt forskjellige måter å spille på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Banjospilling har ikke så mye til felles med leadgitar-spilling, så det er en ubrukelig sammenligning. Banjospillere bruker en trefinger-teknikk med 1 plekter på hver finger, Hammett holder plekteret mellom 2 fingre.

Like ubrukelig som sammenligningen Hammett og Sunde. Det var poenget!

Lenke til kommentar
Banjospilling har ikke så mye til felles med leadgitar-spilling, så det er en ubrukelig sammenligning. Banjospillere bruker en trefinger-teknikk med 1 plekter på hver finger, Hammett holder plekteret mellom 2 fingre.

Like ubrukelig som sammenligningen Hammett og Sunde. Det var poenget!

:yes:

-Jar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...