Gå til innhold

Artifacts i Battlefield 2 demo

Anbefalte innlegg

Jeg har artifacts i Battlefield 2 demoen, de forsvinner etterhvert, men så låser spillet seg. Jeg har ingen artifacts i Far Cry, jeg mener at det spillet burde ta mer av grafikkortet enn BF2. Det kan være pågrunn av varme, men det kan vel også skyldes problemer med spillet?

EDIT: Nå har artifactsene gitt seg, men spillet låser seg og går til windows hele tiden.

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Jokko88 skrev:
  Freak627 skrev:
øka du volten når du overklokka??

ossen skjermkort har du?  :hmm:

Jeg har et R9800PRO og jeg stilte ikke på volten til skjermkortet når jeg overklokket.

Jeg har det samme kortet og det samme problemet. Problemet oppstod plutselig etter at kortet hadde fungert perfekt i ca 11 måneder. Får nå artifacts i alle spill. Etter besøk på div fora sitter jeg med inntrykket at dette er et relativt utbredt problem med den typen kort.

Kortet mitt er ikke overklokket. Har forsøkt et utall drivere og erstattet originalviften med en større og bedre, men uten resultat. Her om dagen gikk jeg lei og bestilte et nytt og bedre kort (6800GT). Det var på tide med en oppgradering anyway.

Lenke til kommentar
  Thor_F skrev:
  Jokko88 skrev:
  Freak627 skrev:
øka du volten når du overklokka??

ossen skjermkort har du?  :hmm:

Jeg har et R9800PRO og jeg stilte ikke på volten til skjermkortet når jeg overklokket.

Jeg har det samme kortet og det samme problemet. Problemet oppstod plutselig etter at kortet hadde fungert perfekt i ca 11 måneder. Får nå artifacts i alle spill. Etter besøk på div fora sitter jeg med inntrykket at dette er et relativt utbredt problem med den typen kort.

Kortet mitt er ikke overklokket. Har forsøkt et utall drivere og erstattet originalviften med en større og bedre, men uten resultat. Her om dagen gikk jeg lei og bestilte et nytt og bedre kort (6800GT). Det var på tide med en oppgradering anyway.

Artifact problemet mitt ble nesten løst når jeg stilte grafikkortvifta fra "Low" til "High", men jeg fikk det fortsatt i BF2 så jeg tok en støvsuging av vifta og det ble bedre. Jeg vet ikke om grafikkortet er skadet eller om det bae var vifta sin skyld.

EDIT: Si ifra om artifactene blir borte med det nye grafikkortet, hvis ikke så er det nok for varmt i pcen din.

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...