olix Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har tenkt å kjøpe meg et Thermaltake soprano kabinett. Er det noen som vet om det er et bra kabinett? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kunne ha brukt søke funksjonen, så hadde du nok funnet noen erfaringer/synspunkter. Blandt annet her og her. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal ikke komme her og påstå at Thermaltake lager dårlige kabinetter, men jeg vil heller ikke si at de er kjent for eksepsjonell kvalitet. Uten å ha sjekket dette selv har jeg i alle fall fått intrykk av at de lager gode (og stilige(?) hver sin smak) men ikkenødvendigvis høykvalitetsprodukter. De er vel litt plastikk og tynn aluminium. (rett meg om jeg tar feil) Jeg ville nok gått for et mer "kvalitetskjent" merke, men så har jeg jo ikke prøv TT enda da. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har et TT Tsunami Dream og kvaliteten er upåklagelig. Viftene fra TT er kanskje ikke så ytende i forhold til støy mens kabinettene er bra. Bror min har TT soprano og er ganske likt Tsunami dream. Tsunami dream har noen oppgraderinger enn soprano'en som Gummioppheng på hdd, medfølgende LED vifte bak, litt mer lett vektig, aluminiumsdør og led i front. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå