Fatboy Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Heisann! Lurer på å skaffe meg vannkjøling på mitt Leadtek 6600GT AGP (frå elkjøp), men er det berre den AquagraFX blokka til 599 kr på microplex som passar til dette kortet? Går det an å bruke andre blokker? Dtte kortet har jo en separat kjøleribbe på den "pci-e til AGP konverteren" Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei Kansje du kunne bruke denne blokka ? Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Men bør det vere noko meir kjøling på den AGP-brua når det ikkje lenger står noko vifte over der som bles ned på den? Lenke til kommentar
laffern Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=ZMGWB1&toc=5432 er jo en billig kjøler, ingen erfaring med den. Tror jeg skal gå for den til 600 selv om den nesten koster halvparten av skjermkortet grrrr. Eneste jeg vet om kjøling av de andre delene på kortet når man fjerner gpuvifta, er at på mitt forrige gainwardkort så det stygt ut for at det ble for varmt på de ribbene som ikke lengre hadde kraftig luftsirkulasjon fra gpuvifta. Jeg hadde riktignokk en liten lydløs vifte til å kjøle disse, men innrømmer at luftstrømmen nok var i minste laget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå