gxi Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Du burde kjøre PC-en 100 timer før AS5-en får kjørt seg skikkelig fast.Dessuten merker du liten temereturforskjell på idle. Slikt burde du sjekke under full load etter et par timer. Kjør Prime95 torture eller noe. Ikke bare kjøre maskinen, men det krever også at den blir slått av og får kjølt seg ned til romtemperatur med gjevne mellomrom i løpet av den perioden. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ikke bare kjøre maskinen, men det krever også at den blir slått av og får kjølt seg ned til romtemperatur med gjevne mellomrom i løpet av den perioden. Sant nok. Er vel bare jeg som slår av PC-ene om natta nå for tiden. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Vannkjøling:Bråker dobbelt så mye Da har du ikke koblet på viftestyring. Den som følger med bw-settet funket dårlig for mye, så jeg fikk meg en billig viftestyring til 200kr (som jeg synes var en bra investering uansett)... Da blir det så godt som lydløst, for det er lite vits å kjøre bw-settet sin vifte på max! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå