Durabont Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Spørsmålet gjelder det nye: Sigma 70-200mm F2,8 APO EX DG HSM som vistnok skal være bedre tilpasset digitale speilreflekskameraer enn det forrige. Er det noen som vet om dette objektivet finnes i norske fotobutikker ennå? Butikken jeg har bestilt gjennom bare flytter datoen for ankomst i takt med at de gamle "fristene" utgår. Nå begynner jeg å bli litt utålmodig ettersom utenlandsturen nærmer seg. Det er sikkert mulig å få kjøpt det over nett, men jeg foretrekker å kjøpe over disk i butikk. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Butikken jeg har bestilt gjennom bare flytter datoen for ankomst i takt med at de gamle "fristene" utgår. Det er noen butikker som gjør det, men hvis du bestiller så kan du få tingen selv om det aldri har stått at den er på lager. Det har hendt meg på MPX. Kansje de har en venteliste og får bare noen få objektiver i gangen. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Fotovideo.no har ubekreftet 25. juni. Jeg ville har ringt/emailet lomorks.no for å høre om de har det inne, dersom du bor i Oslo og omegn. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 FV har lovet inn 25 stk i løpet av denne uke. 6.885,00 for ny versjon Sett deg på liste, så er du sikker.?? Har du sett testen?? http://www.slo-foto.net/reviews-56-page1.html De har den ikke i Sverige heller, enda. I prisguiden (AKAM) står den fra 6.600 og opp til 10000, men de skiller ikke på ny og gammel versjon Lenke til kommentar
Durabont Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Takk for svar, og link. Det virker som om det store salget av digitale speilreflekskameraer har tatt butikkene i Oslo fullstendig på senga. Umulig å få kjøpt en verdens ting for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå