genetex Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hei! Nå har jeg i snart 6 mnd hatt 2 skjermer i huset, en pakket ned, å en som jeg nå ser på. Her er noen spørsmål når det gjelder å bruker begge skjermene samtidi: 1: det er 1 19" LCD og 1 17" CRT, hvordan vil dette gå? 2: skjermkort er: radeon 9600 128 mbits. 3: jeg skal spille, dette går vel fint? 4 (viktig) : hvilket program burde jeg ha til mitt grafikkort? Er det noen fler spørsmål jeg burde stille`? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 1. Det burde gå greit 2.Skjermkortet ditt har 2 utganger 3.Spill går fint 4.Ultramon er et flott program å bruke Lenke til kommentar
genetex Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 5: gi link til programmet pz:) takk for svar uansett! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 http://www.google.com/search?hl=en&lr=&saf...mon&btnG=Search Vanskelig? Enig i alt haddis sier, men ikke forvent noe magisk når det gjelder spilling. Det er veldig få spill som støtter flere skjermer og hvor flere skjermer er nyttig, skjermkortet ditt er ikke kraftig nok til å drive to skjermer på mange spill og mitt radeon kort setter oppløsningen på begge skjermene likt i det jeg starter et fullscreen OGL/D3D program. Men vanlig spilling på en skjerm vil gå som normalt (muligens litt ytelsestap dersom du ikke deaktiverer den andre skjermen) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 5. Link til programet Lenke til kommentar
genetex Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 ja, nå har jeg instalert det og koblet til skjermen, men det skjer ingenting! når jeg slår på skjermen, så det lyset som vanlig vis er grønt og viser at skjermen er på, blinker liksom bare, jeg forstår ikke hva jeg skal gjøre!! Jeg trenger hjelp fort! hvordan fixer jeg til dette? noen som har programmet og kan hjelpe meg? noen som vet om et bedre prog? jeg ber dere, ver så snill å svar fort! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Høyre musetast på skrivebordet og egenskaper/properties og under instillinger/settings så finner du sannsynligvis to skjermer. Velg den nye skjermen og kryss av der det står "utvid skrivebordet til denne skjermen" og flytt bildet av skjermen slik at den er på rett side av den andre skjermen. I ultramon kan du trykke f.eks CTRL-R (E ?) for å sende et vindu til den andre skjermen og mye annet hendig. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har faktisk nesten identisk oppsett med skjermer og skjermkort. Men det er to forskjellige ut-porter på skjermkortet. Skal da LCDen kobles til DCI-out, og CRTen i VGA-porten? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Du kan velge selv, men det optimale mtp bildekvalitet etc er å kjøre LCD (digital) på digital bildeoverføring (DVI). Den DVI porten som er på de fleste skjermkort er DVI-I (de andre jeg kjenner til er DVI-D (kun digital) og DVI-A (kun analog) som har ledere for både digitale og analoge signaler, så det har ingenting å si hvor du kobbler CRT skjermen da den bare vil bruke analogt signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå