LordOven Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ønsker å kjøpe ny skjerm i slutten av neste uke til 50-65% prisreduksjon via kontakter i Sverige, i den forbindelse har jeg siklet meg inn på 23" widescreen skjermer. Er det noen her som har erfaringer med slike skjermer til spillbruk og vet hvor mye ghosting(etterslep) det evt er, evt har andre tips å komme med? Ønsker synspunkter fra de som har, eller har prøvd slike skjermer. I øyeblikket står valgene mellom : HP L2335 HP F2304 Sony SDM-P234B BenQ FP231W L2335 virker som mest fornuftige i øyeblikket. Skjermkort som orker å dra unna i 1920x1200 har jeg, og nok pc ellers til å takle denne skjermen. Noen synspunkter ? Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hvis du kunne lagt ut linker til de forskjellige skjermene tror jeg du får flere svar eller du kunne skrevet oppløsning, svartid. osv. Lenke til kommentar
LordOven Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 hvis du kunne lagt ut linker til de forskjellige skjermene tror jeg du får flere svar eller du kunne skrevet oppløsning, svartid. osv. >hvis du kunne lagt ut linker til de forskjellige skjermene tror jeg du får flere svar >eller du kunne skrevet oppløsning, svartid. osv. Hehe, måtte le litt ;-) Joda jeg kunne nok skrevet inn tekniske data eller lagt ved linker, men målet ved forespørselen var igrunn å få feedback fra de som enten eide eller hadde prøvd disse skjermene, ikke fra de som måtte lese seg til specs via en internet side da jeg klarer det sånn tålig selv ;-) Men i allefall så er problemet løst, skjermen koster meg knappe 5000 så jeg bråbestilte en likevel og får heller selge den videre om den ikke matcher de forutsettninger jeg hra til den, enklere det og tidsbesparende vs å søke opp noen som har erfaring her Takker for svaret i allefall, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå