Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 jeg får feilmelding når jeg skal starte widows media player så jeg lastet den ned igjenn men den fungerer ikke fortsatt hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hmm, jeg fikk en lignende feilmelding da jeg sletta nesten hele regestry'en på en PC på skolen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hei. har du prøvd systemgjenoppretting da? kanskje det kan hjelpe. eller rett og slett bytte til 2 andre media Playere. Winamp til Musikk og VLC til video. men uannsett, prøv systemgjenoppretting, se om det funker. har du prøvd å avinstallere WMP og installert den på nytt igjen. da mener jeg ikke bare installere den over den andre, avinstaller den først. hvilken versjon av Windows Media Player har du? har du 10`ern? du kan prøve å degradere den, dvs. installer en gamlere versjon av Windows Media Player. f. eks installere WMP 9.0 istede. Lykke til. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 fikk det till nå thank god for winamp Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) fint at du fikk det til husk at hvis du skal se film bruker du VLC (VideoLanClient) The Best Of Movie Players Endret 21. juni 2005 av wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå