Andre88no Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 For en litt over en uke siden begynnte pcen min å trøbble seg noe alvorlig. Da jeg skrudde den på låste den seg i oppstarten i bios og senere da når windows bilde kommer, jeg måtte skru av og på maskinen flere ganger før den til slutt greide å komme seg inn i windows. No starter den opp uten å låse seg men den bruker MYE lengre tid enn før. Og når jeg no bruker pcen så er den veldig treig, før kunne jeg spille, høre på musikk, se på film og sånnt samtidig og ikke ha noen problemer med treighet. Jeg har skjekket for virus og spyware og sånnt og ikke funnet noe. Jeg har prøvd å defragmentere men det ga jeg opp da den ikke greide med enn 5% på en time, har gjort det gjevnlig før og det har altid gått fort da Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Rammen er kanskje nærmest spist opp. For lite fysisk minnet, eller et virus som du ikke finner. Jeg ville tatt en formatering. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Rammen er kanskje nærmest spist opp. For lite fysisk minnet, eller et virus som du ikke finner. Jeg ville tatt en formatering. bruker bare ca1/5 av minnet no når jeg ikke gjør noe annet enn å høre på musikk og bruker opera. Brukte nettop memTest fant ingen error. System idle process ligger på 90+. Glemte foresten å skrive at når jeg gjør helt enkle ting som å skifte sang eller bruke internett så merker jeg ikke at pcen er treig. Formatere vill det si avinstalere alt på maskinen å få det inn på nytt? Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, formatering da blir alt på C: sletta, og windows blir installert på nytt. Syns dette høres veldig rart ut, men jeg ville prøvd en formatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå