Gå til innhold

knust skjerm

Anbefalte innlegg

Eg fekk ny bærbar for knappe tre dagar sidan. Noko var gale med nettet heime så eg køyrde til ein kompis for å prøve trådløst nettverk der. Ein av kompisane mine to fram ein kraftig softgun og begynte å skyte rundt om i rommet :thumbdown:

Ei av kulene tok vegen mot min bærbare skjerm=( Det endte med at eg fekk ein stygg bulk i skjermen. :ermm:

Eg lurer nå på kva mykje det vil koste å få fiksa dette her? Eller om eg kunne fått det på ei eller anna forsikring?

Endret av stein_therock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

for en fantastisk emnetittel og et fantastisk førstesvar. er dette et hw forum eller en rådgivningstjeneste for personlige forhold?

on topic: tviler på at dette kan gå på noen forsikring med mindre du har tegnet en spesiell løsøre- eller bærbarforsikring. har forøvrig aldri hørt om en lcd skjerm som ble reparert, kun byttet ut. koster typisk fra 3000 og oppover.

Lenke til kommentar

Det er i grunn mor min sin data og hun veit ikkje om deg var med noko forsikring? Hun kan ikkje skjekke dette før i morgå. Hun kjøpte denne gjennom jobben.

Men det var igrunn kompisen min som var litt redd for kva mykje det ville koste. Det var igrunn eit uhell da. så han vil hels sleppe å bruke sommer pengene sine på å erstating.

takk for svar som er kommet til nå.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke overbevise noen om noe, er den forsikret via arbeidsplassen blir dette dekket.

At den ble pepret med softgunkuler skyldes jo periodisk svikt i hjernen hos vedkommende som gjorde dette, og han skulle jo egentlig dekket dette selv. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...