Phyltre Skrevet 15. september 2001 Del Skrevet 15. september 2001 Har ett Epox hk med en 1.4 [email protected] ghz (12 x 133) lure på en ting ... noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen lydisolerende matter som jeg kan lime fast ? selvklebende hadde vært å fore trekke en annen liten ting .... kjørte multiplieren på 12.5 x 133 ... det skulle tilsi ca 1.666 Mhz etter min hue regning men maskina posta derimot med 1.733 Mhz ? hva skyldes dette ? har vel noe svak kjøling (50.2 grader akkurat nå)(kjører jeg max er tempen oppi 65 grader... noe som er i meste laget etter min mening)... det er grunnen til at jeg vil til å lydisolere (kjøper vel en hest av ei vifte etterhvert) Lenke til kommentar
magzmod Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Biltema har sånne matter som du snakker om, i forskjellige tykkelser. Går jo an å kjøpe et par stykker for å teste kvaliteten. (jeg er generelt skeptisk til biltema)¨ Lenke til kommentar
The_Inca Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Det stod ikke "12.5x/13x" på multiplier innstillingen da? For det er 13 du har fått :smile: Lenke til kommentar
s_18 Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 På Microplex har de skikkelige matter. Skal jeg kjøpe støydempematter kjøper iallfall jeg der. De har kvalitetsvarer, for det meste i hverfall. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Microplex framfor Biltema!!!!! Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 13. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2001 Ble matte i fra Microplex ..... har fora det meste av toweret .... hjalp ikke særlig på vifte støyen ... men hjalp en del på vibrasjon og slikt ..... kjøpte i tilleg den taisol 760 greia kjører 1.4 @ 1.6 og idle er tempen på 44-45 grader... ville helst under 40 grader ... men men liksom :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå