Zeph Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Dette er sikkert gammalt nytt for dei fleste, men eg måtte lage ein tråd. Visste at det var høge avgifter her i landet, men at halve bilen er avgifter synest eg er ganske ekstremt. Me har jo ein gammal bilpark, og det er ikkje rart at folk kjøper eldre biler når det koster skjorta med ein nyare modell. Kva synspunkt har folket til å ha høgare avgifter på drivstoff og eventuelt årsavgift og heller få ned bilprisane? Edit: Link er greit http://www.dinside.no/php/art.php?id=217481 Endret 21. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Selv skal jeg snart studere, så vil derfor heller ha høye avgifter på bilene ved innkjøp enn ved bruk, ettersom min inntekt da vil være lav. Men som voksen vil det kanskje snu seg... Det blir jo et regnestykke som jeg ikke helt vet hvordan vil gå opp Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hadde det vært opp til meg så kunne de ha tråkket ned på begge deler men nå er det da ikke opp til meg... Endret 22. juni 2005 av Nord3ng Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Det er dyrt å være rik Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Ja det koster og være kar her i Norge! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Det er jo for dyrt uansett.. Bensin f.eks er oppe i nesten 12 kroner liter'n! Noen som blir med opp til stortinget med høygafler og brennende fakler? Endret 24. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå