sir-alex Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvorfor lønner deg seg å kjøpe hos små forhandlere? Hva er "små forhandlere"?Har du noen bilder? Små forhandlere er butikker/bedrifter med 2-3 ansatte, og har dermed mindre avanse. Kjeder har en "stab" å lønne som gjør at de må dekket en rekke sidekostnader.. I tillegg er min erfaring, som kjøper en eller flere mobiler hver uke at kjedene er mindre interessert i kundeforholdet enn de "små" som bruker minimalt på reklame, men er mer tjent på god omtale .... Mener du bilder AV telefonen (z800) eller tatt MED telefonen?? Bilder av småforhandlere Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvorfor lønner deg seg å kjøpe hos små forhandlere? Hva er "små forhandlere"?Har du noen bilder? Små forhandlere er butikker/bedrifter med 2-3 ansatte, og har dermed mindre avanse. Kjeder har en "stab" å lønne som gjør at de må dekket en rekke sidekostnader.. I tillegg er min erfaring, som kjøper en eller flere mobiler hver uke at kjedene er mindre interessert i kundeforholdet enn de "små" som bruker minimalt på reklame, men er mer tjent på god omtale .... Mener du bilder AV telefonen (z800) eller tatt MED telefonen?? Ok, skjønner litt resonementetet ditt. Jeg tenkte vel litt på begge deler når det gjaldt bilder. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg har nettopp kommet hjem fra en ukess Oslotur, så den ene av Z800'ene befinner seg fint i lommen min akkurat nå Det er en fet telefon. Jeg er meget fornøyd med bildene jeg tar om dagen. Og videokvaliteten er heller ikke så ille i forhold til hva jeg har sett tidligere. Slår lett videofunksjonen til P900 lett (hadde den før, men ødela skjermen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå