Gå til innhold

Endelig Z800i i butikken

Anbefalte innlegg

Hvorfor lønner deg seg å kjøpe hos små forhandlere? Hva er "små forhandlere"?

Har du noen bilder?

:cool:

Små forhandlere er butikker/bedrifter med 2-3 ansatte, og har dermed mindre avanse. Kjeder har en "stab" å lønne som gjør at de må dekket en rekke sidekostnader.. ;)

I tillegg er min erfaring, som kjøper en eller flere mobiler hver uke at kjedene er mindre interessert i kundeforholdet enn de "små" som bruker minimalt på reklame, men er mer tjent på god omtale ....

Mener du bilder AV telefonen (z800) eller tatt MED telefonen??

:whistle:

:thumbup: Bilder av småforhandlere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor lønner deg seg å kjøpe hos små forhandlere? Hva er "små forhandlere"?

Har du noen bilder?

:cool:

Små forhandlere er butikker/bedrifter med 2-3 ansatte, og har dermed mindre avanse. Kjeder har en "stab" å lønne som gjør at de må dekket en rekke sidekostnader.. ;)

I tillegg er min erfaring, som kjøper en eller flere mobiler hver uke at kjedene er mindre interessert i kundeforholdet enn de "små" som bruker minimalt på reklame, men er mer tjent på god omtale ....

Mener du bilder AV telefonen (z800) eller tatt MED telefonen??

:whistle:

Ok, skjønner litt resonementetet ditt.

Jeg tenkte vel litt på begge deler når det gjaldt bilder. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp kommet hjem fra en ukess Oslotur, så den ene av Z800'ene befinner seg fint i lommen min akkurat nå :yes: Det er en fet telefon. Jeg er meget fornøyd med bildene jeg tar om dagen. Og videokvaliteten er heller ikke så ille i forhold til hva jeg har sett tidligere. Slår lett videofunksjonen til P900 lett (hadde den før, men ødela skjermen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...