Øsse Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har i lengre tid hatt problemet med nettverkskortet. Det er et rimelig gammelt 3Com 10/100Mbit LAN kort. (Funnet i Enhetsbehandlingen) 3Com EtherLink 10/100 PCI TX NIC (3C905B-TX) Det installerer seg helt selv på 98/Me/2k/Xp Problemene skjer når jeg spiller CS og Q3 (kan hende med andre spill også) da maskinen låser seg helt, på slå den av heller trykke reset. Dette skjer på 100mbit fullsvitsjet nettverk. Ellers har jeg NGT 1mbit som jeg kobler til samme kortet; ingen konflikter. Problemene oppstår både under 2k og XP. Har brukt ME før, men da klikket det så ofte at jeg ikke er sikker på hva det var. HAr prøvd å laste ned nye drivere fra 3com sin hjemmeside, der følger det med hauer og dunger med filer og .exe og .bat og Gudene vet hva. ikke en enkel .inf fil. Derfor bruker jeg standard driverne. Vet noen som problemer? Kjøpe nytt kort? Seriøse svar helst. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Koffor lager du en ny post med akkurat samme spørsmålet? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Killer_DT skrev (2002-07-26 14:44):Koffor lager du en ny post med akkurat samme spørsmålet? http://forum.hardware.no/frames/hovedside....d=43497&start=0 Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 EXE filene du laster ned fra 3com, er selvutpakkende filer som pakkes ut i samme katalog der du kjører EXE filen. Da vil du finne .INF filen du ville ha. Hva slags switch er det du bruker når du får problemer ? Selv har jag hatt store problemer med C-Net switch og 3com kort, og har ikke funnet ut hva det er som forårsaker hastighetsreduksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå