applemania Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ofrer meg ved å bruke de pengene jeg vanligvis ville brukt på klær til hardware, og får litt hjelp av mamma hvis det trengs. Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 -Smugle billige sigaretter over fra Sverige og så selge dem til lokale innvandrere -Prostitusjon -Forsikringssvindler -Spionasje -Selge hjemmelaga vin/sprit og selvfølgelig bestemor! Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hallikvirksomhet, qxl og foreldrene mine Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dette er 3edje tråden om hvordan tjene penger.. Har selv også! Bruk søkefunksjone med stikkord som "penger" "tjene" osv.. Les første post grundig. Btw, dere som har slekt i nærheten er heldige. Sånn ca. 11 timer til mine. =\ Jeg har sånn cirka fra oslo til troms til mine.. Utenom min bror så er mine nærmeste slektninger i Danmark og Frankrike Pappa + Statoil = ok firma pc. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Selger billig, og i store kvanta. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Ang sparing, klarer det ikke, må få inn store pengesummer på en gang, og så bruke alt. Er alltid en kebab på spcer'n eller en cola på butikken med venner, alt slikt må forutsees. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er gjerrig som fy, jobber og tar aldri ferie! Mmmmmmmmmmmmmmmmm, hardware...... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er gjerrig som fy, jobber og tar aldri ferie! Mmmmmmmmmmmmmmmmm, hardware...... Word Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det ser ut til at mange av forumbrukerne her har ustanselig mye penger de kan bruke på hardware, så hvordan i huleste skaffer dere disse? Grunnen til at folk her har ustanselig mye spenn er fordi de kun bruker pengene til nye hardwares + at dette er tross alt HW.no Lenke til kommentar
slash Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 De dagene trygd og sosialpenger utbetales, fyller du sand i en sokk. Gå en stund på stønad selv, så du kjenner til rutinene ved utbetaling. Sørg for å være ute av syne fra andre når du går til verks. Lette mål er eldre damer, rullestolbrukere og spilleautomatoholikere. (sistnevnte er meget lette mål, da disse ofte skynder seg til nærmeste spilleautomat, med alle pengene sine i kontanter.) Stjel biler og motorsykler. Tenningen er lett å tjuvkoble, biler har som oftest to ledninger som må kobles sammen, mens motorsykler har en krets som må kuttes. Salg av edlere deler vil jeg ikke anbefale med mindre du nettop har svidd av ditt nye skjermkort, eller om du merker at det nye superhypa spillet du har kjøpt ikkje går flytende på din pc og du trenger mer krefter NÅ. Les jan simonsens bok "guttene fra yorkstrasse" for tips innenfor denne bransjen. Bruk beskyttelse! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dette er 3edje tråden om hvordan tjene penger.. Har selv også! Bruk søkefunksjone med stikkord som "penger" "tjene" osv.. Les første post grundig. Btw, dere som har slekt i nærheten er heldige. Sånn ca. 11 timer til mine. =\ Hehe, OK.. Leste nøye nå! Er jo litt forskjellig.. Uansett! Mitt bidrag.. Jobbing, jobbing og atter jobbing! Jeg får ikke en dritt, så jeg tar drittjobber istedenfor for å spare opp til HW.. Har verken en stor eller rik familie, så.. Ja.. Jobbing er tingen!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jobb, jule/bursdagsgaver, mamma og pappa og stipend på 21 000,- to år på rad. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 På mine de 18 år jeg har levd har jeg brukt tilsammen 2000,- på hardware. Grafikkort og mus. For å kjøpe de fant jeg en tykk grein, gikk ut på ganveien utenfor huset og bak en busk. Venta på ei gammal kjerring, slo til og rappa penger, klokke og en gullring m/ diamant. Solgte så videre til noen utlendinger jeg fant i drammen. Fikk 2500 tilsammen, brukte de siste 500 på knark... eller ikke. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hittil har det vert konf jul og bursdag og mamma og pappa.. Nå har jeg endelig fått jobb (3stk faktisk) så nå går jeg bare å venter på første lønning =) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 3 jobber? Det var da fælt da.. Dumt spørsmål om det er deltids, hehe.. Uansett burde det jo bli litt ut av det! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 3 jobber ja. Heldige mann. Har fått meg en malejobb i neste uke, skal nok dra et par flis da ja. Microplex skal få en finfin bestilling også. Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 jobber 10t i døgnet som nattevakt. så jeg kan sove om dagen (sharp ligt sharp ligt) og på fritiden så brukes penga på hw my preshius hw mvh nokiakiller Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Har sikkert mye med PRIORITERING å gjøre... Vist du ikkje har annet å bruke tid eller penger på. Så går det vel stort sjett opp. Jobbe litt, se mindre film. Og være snill mot familien så går det bra. Endret 22. juni 2005 av The Norwegian Pikie Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 jobber 10t i døgnet som nattevakt.så jeg kan sove om dagen (sharp ligt sharp ligt) og på fritiden så brukes penga på hw my preshius hw mvh nokiakiller Nattevakt er en god inntekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå