Gå til innhold

Hvordan skaffer dere penger til hardware?

Neptun_

Anbefalte innlegg

Det ser ut til at mange av forumbrukerne her har ustanselig mye penger de kan bruke på hardware, så hvordan i huleste skaffer dere disse? Jeg vet det har vært "hvordan tjene penger"-tråder tidligere, men det er ikke samme spørsmål.

Min mistanke er at halvparten av forumbrukerne smugler skumle saker på kveldstid, og dagen etter legger de inn store bestillinger på komplett, netshop, etc. ja, fortell os dødelige hvordan dere klarer dette, altså skaffe penger hele tiden. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er 3edje tråden om hvordan tjene penger.. Har selv også! Bruk søkefunksjone med stikkord som "penger" "tjene" osv..

Les første post grundig. :p

Btw, dere som har slekt i nærheten er heldige. Sånn ca. 11 timer til mine. =\

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Dette er 3edje tråden om hvordan tjene penger.. Har selv også! Bruk søkefunksjone med stikkord som "penger" "tjene" osv..

Les første post grundig. :p

Btw, dere som har slekt i nærheten er heldige. Sånn ca. 11 timer til mine. =\

Jeg har sånn cirka fra oslo til troms til mine..

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, helt ærlig. Etter konf`en hadde jeg endel, brukte litt på pc, litt på dykkerutstyr, og mer enn jeg hadde tilsammen på mer pc-utstyr. Der var vel den elv`en (elf?) som det var snakk om tidligere.

Men ellers er det litt jobbing rundt omkring, salg av gammel hw (tjener faktisk på det) og ukelønn for det meste.

Lenke til kommentar

den vidunderlige tingen som er pappas kredittkort :wee:

ellers faller det inn tilstrekkelig til en del eller to innimellom, så da går det ikke lang tid før innkjøp av deler tar sted. begynner å bli en del kroner som er blåst på denne pcen, ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...