Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det ser ut til at mange av forumbrukerne her har ustanselig mye penger de kan bruke på hardware, så hvordan i huleste skaffer dere disse? Jeg vet det har vært "hvordan tjene penger"-tråder tidligere, men det er ikke samme spørsmål. Min mistanke er at halvparten av forumbrukerne smugler skumle saker på kveldstid, og dagen etter legger de inn store bestillinger på komplett, netshop, etc. ja, fortell os dødelige hvordan dere klarer dette, altså skaffe penger hele tiden. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jobb, sparing, låne med foreldre/familie... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg bruker bare penger på pcen nesten, jeg får fire sifra summer på jul og bursdag, så det er der jeg får penger fra. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det er nok enten jobb eller foreldre som skjemmer en bort... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Det er nok enten jobb eller foreldre som skjemmer en bort... Må være det, virker som om noen forumbrukere har en jevn, stor, flytende elv av penger. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ungkarer med toppstillinger og mye fritid Tjener lett penger til noen gode maksiner en sommer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dette er 3edje tråden om hvordan tjene penger.. Har selv også! Bruk søkefunksjone med stikkord som "penger" "tjene" osv.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Bursdager, Juleaften, husarbeid (Ukeslønn) og litt småjobbing hos bestemor Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Selge dop og MC-deler osv Foreldre/slektinger og jobb-sommerjobb osv. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Dette er 3edje tråden om hvordan tjene penger.. Har selv også! Bruk søkefunksjone med stikkord som "penger" "tjene" osv.. Les første post grundig. Btw, dere som har slekt i nærheten er heldige. Sånn ca. 11 timer til mine. =\ Endret 21. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dette er 3edje tråden om hvordan tjene penger.. Har selv også! Bruk søkefunksjone med stikkord som "penger" "tjene" osv.. Les første post grundig. Btw, dere som har slekt i nærheten er heldige. Sånn ca. 11 timer til mine. =\ Jeg har sånn cirka fra oslo til troms til mine.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg har sånn cirka fra oslo til troms til mine.. Oisann. Aktiv på hyggelige-telefonsamtaler-fronten da eller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg har sånn cirka fra oslo til troms til mine.. Oisann. Aktiv på hyggelige-telefonsamtaler-fronten da eller? Nja, hvis du så i "hvor mye har du ringt - tråden" elns Så skjønner du det blir en del.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 har fulltidsjobb jeg... klarer meg fint.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 for det meste fra jobbing og så kalt "ukelønn" men det denna pcn kom til var med konf penger. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg vet ikke, helt ærlig. Etter konf`en hadde jeg endel, brukte litt på pc, litt på dykkerutstyr, og mer enn jeg hadde tilsammen på mer pc-utstyr. Der var vel den elv`en (elf?) som det var snakk om tidligere. Men ellers er det litt jobbing rundt omkring, salg av gammel hw (tjener faktisk på det) og ukelønn for det meste. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Som gateprostituert på åttende året blir det nødvendigvis litt penger å rutte med. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Konfirmasjon Sparing Jobbing Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 den vidunderlige tingen som er pappas kredittkort ellers faller det inn tilstrekkelig til en del eller to innimellom, så da går det ikke lang tid før innkjøp av deler tar sted. begynner å bli en del kroner som er blåst på denne pcen, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå