Zeph Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Eg tok heile tastaturet frå kvarandre her om dagen for å vaske det. Alt såg ut til å være i orden når eg fekk det saman igjen, men no er medieknappane blitt heilt feil. F-Tastlås = Neste Spor E-Post = Mute Direktemeldinger = Stopp Webkamera = Spill\Pause Forrige spor = Shopping Neste spor = Windows Messenger Media = My Home Volumet er som normalt Mute = F-Tastlås Play = Volume opp Stopp = Forrige spor iTouch = Volum ned Søk = Windows Messenger Shopping = Hurtigreferanse for tastaturet Favoritter = Media My Home = Favoritter Må nok ta det i frå kvarandre igjen og prøve knappane ved å bruke kretskortet, men eg synest at det var eit merkeleg problem. Ingen logikk liksom. Andre som har erfart noko liknande? Har følgande tastatur: Logitech Cordless Keyboard Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 det du sier er at du lurer på hvorfor knappene ikke virker når du har satt dem feil sted? er det ikke bare å bytte på dem Husk at det sikkert er litt forskjell på norsk og engelsk tastatur Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Knappane er fysisk plassert korrekt, det er ikkje mulig å skifte om på dei. Eg prøvde med norske og engelske drivarar og til slutt utan drivarar. Samme resultat. Alt er plassert der dei sto før eg tok det frå kvarandre. Den lista med kva knapp som gjorde kva er for å vise kva som er feil, ikkje at dei står på feil plass. Endret 21. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå