Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp.

Jeg kommer ikke videre på jernbane brettet.

Har kommet til delen hvor jeg går gjennom hullet i veggen og kan se ned på en vakt. Etter at jeg har smyget meg forbi den første vakten og deretter forsøker på alle mulige måter og smyge meg forbi vakt nummer to så går alarmen. Jeg kommer nesten frem til døren etter vakt nr 2 før alarmen går.

Er dette riktig veg, jeg må jo få dette toget til og gå?

Mvh

Gtsome

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du skal opp i kontrollrommet og slå av bremsene på toget. Her er en kort walkthrough av hele brettet. Er ikke så langt. Husk at du må slå vaktene i hodet med pistol FØR du stikker dem med kniv. Ellers går alarmen. Jeg går ut fra du har vist billetten din til fyren i vinduet og gått inn på stasjonen.

Ei vakt står utenfor den første døra. Slå ham i hodet og stikk ham etterpå. Dirk opp døra til venterommet (du får et hengelås-symbol når du står nær noe som kan dirkes opp), og slipp doktoren ut og han border toget. Snakk med ham, så gå ut av toget.

Gå gjennom den store grønne dobbeldøra i ended av stasjonen. Følg gangen til venstre, ødelegg pappeskene med kniven, og gå gjennom hullet i veggen. Hopp ned ved siden av den store tanken. Vent til vaktene er ferdig å snakke, så snik deg innpå dem og slå begge ned. (de er ikke særlig lure).

Gå gjennom den doble døra. Vent til samtalen er over og vakt nr.2 er et stykke unna. Slå ned vakt nr.1 og stikk ham. Vent bak lastebilen til nr.2 går forbi. Snik deg frem og slå ham ned og stikk ham. Gå opp trappa, og hopp ut på takrenna som går på utsida av vinduet. Gå gjennom den eneste åpne døra som fins, slå ned vakta, hopp så gjennom vinduet og ut på kanten. Følg den rundt bygget, og hopp ned rett ved siden av kontrollrommet (høyt tårn med trapp opp). Ble kvitt vakta på vanlig måte, gå opp, og dra i bryteren..og vips..toget går.

Lenke til kommentar

Takk og pris er den nevnte mission den ENESTE der stealth er absolutt nødvendig. I de andre er eneste faren at alarmen går og det stormer vakter overalt. Men man failer ikke automatisk. Hele stealth-greia i spillet er bare tull (er på seaward star-skipet nå) uansett. Vaktene oppdager deg overnaturlig lett, du har INGEN skjul i skygger eller i høyt gress (vaktene ser deg uansett), og i missions der stealth er nevnt i briefingen gjelder det stort sett kun den første vakta som står med ryggen til..når du dreper han går alarmen likevel..pfft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...