Gå til innhold

Acer 8104 eller ASUS W2V eller ?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny laptop og har sett på f.eks. på Acer 8104 og har problemer med å finne noken som tilbyr bedre balanse mellom ytelse, vekt og pris.

Laptopen skal brukest primært til jobb. Dvs. programmering, Photoshop, etc. Men vil også gjerne ha mulighet til å ha det litt moro med spill.

Pris bør ikkje overgå 20.000,- ink. mva.

Specs bør være: Minst 1024 MB ram, helst X700 grafikkort eller bedre, 80-100MB HD minst 5400 rpm. 15"-17" skjerm, min. 1400x1000 oppløsing. Helst 2 Ghz Bør helst veie mindre enn 3 kg.

Favoritt så langt er Acer 8104.

Har også vurdert den nye ASUS W2V, men den har ikkje komt endå, og er litt tung. (3.2 kg). Men du verden så lekker.

ASUS V6000 er også aktuelt, men den har litt lite mine, hd og grafikkort. Men igjen; du verden så lekker.

Vurderer også HP 8230. Den ser egentlig veldig bra ut, men har litt liten harddisk og litt dårlig grafikkort (X600)

Kan dere finne noken bedre alternativ?

Endret av johnohod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også vurdert den, men eg trur eg foretrekker 8104 av følgande grunnar:

1. Intel Pentium M og minnet i 8104 er raskare enn i Ferrarien. (Det er mulig eg tar feil her, men det er mitt inntrykk.

2. Karbonfiberen er veldig kul. Men rødfargen på sidene, og Ferrari-logoane gjer designet i overkant harry å dra med ut til kunder. På den andre sida så ser 8104 i overkant kjedelig ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...