EssspeN Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Hei! Siden jeg ikke har funnet noen særlig gode norske guider på hvordan man tar fra hverandre og monterer en chip til gamecube, så har jeg under dagens installasjon laget følgende guide. Jeg håper denne kan være til hjelp for de som skal skru opp sin gamecube for første gang Guiden skulle funke uansett om du bruker VIPER eller QOOB, lykke til!! GameCube Chip Guide på Norsk Kom gjerne med tilbake meldinger hvis du finner noe du synes var dårlig forklart osv. Endret 21. juni 2005 av EssspeN Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Den ser ut til å være veldig fin . Noen Gamecube eksperter får si noe mer, siden jeg ikke har noe erfaring med Gamecube. Gode bilder EDIT: En ting som irriterer meg litt er at det står spillchip.com over alle bildene. Dersom du må ha det stående så hadde blitt bedre med litt mer diskret tekst i et hjørne eller noe lignende Endret 23. juni 2005 av sablabra Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Takk, bildene er tatt med et super lite kamera , CANON IXUS V5.. Skikkelig fornøyd med kvaliteten på bildene, kamera anbefales! Lenke til kommentar
bas Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 For en svoren xbox mann som meg så fanget den min interesse i hvertfall, ser ut som en flott og velgjort guide selv om jeg ikke har noe særlig greie på gc. Du satser vel på litt mersalg ut av dette også regner jeg med, hehe Lenke til kommentar
Lou Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Fin guide. Ville tatt med hvilke skruer som er brukt, ikke bare at de er spesielle. Ellers tok jeg en kikk på siden din, og bilder på 57x40 trenger ikke være 770kB Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 og hva kan man bruke en chippet gc til da ??? bortset fra backup spill Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 og hva kan man bruke en chippet gc til da ??? bortset fra backup spill ikke mye. Er man ute etter en multimediamaskin er xbox tingen. Finnes selvsagt litt homebrew man kan kjøre, men både ps2/gamecube er ganske fattige på det området. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 EDIT: En ting som irriterer meg litt er at det står spillchip.com over alle bildene. Dersom du må ha det stående så hadde blitt bedre med litt mer diskret tekst i et hjørne eller noe lignende Det er mottatt og godtatt. Skal huske det til neste guide jeg lager. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Fin guide synes jeg. Kunne kanskje scannet bruksanvisningen og lagt ved for de spesielt interesserte? Men, jeg lurer på noe. Jeg er ganske uforsiktig med CD/DVD plater og tar backup av ALT jeg kjøper orginalt. Litt av grunnen til at jeg ikke har kjøpt gamecube selv om det er en del jeg har lyst å spille der, er at jeg trodde ikke det gikk å brenne backups selv.... Men det går altså? Hvordan får man til det med de små platene? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Du kjøper med et cover som tar store plater, små plater trengs ikke. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Du kjøper med et cover som tar store plater, små plater trengs ikke. hæ altså du bytter spillerer i gamecuben ?? eller misforsto eg heilt ?? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Du kjøper med et cover som tar store plater, små plater trengs ikke. hæ altså du bytter spillerer i gamecuben ?? eller misforsto eg heilt ?? Du misforstod. Se her: Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) så man kan bruke store plater i GC? PS: ellers fin oversettelse til norsk av guiden. Endret 10. juli 2005 av Burrre Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) så man kan bruke store plater i GC? PS: ellers fin oversettelse til norsk av guiden. Jeg har ikke oversatt guiden til norsk, jeg har laget den selv fra scratch.. Uansett, ja, du kan bruke store plater når du har nytt topplokk, men GC klarer ikke å lese mer enn de 1.4 giga da.. Så du kan ikke fylle den opp med 4.5 og tro GC kan lese den. Endret 10. juli 2005 av EssspeN Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 så man kan bruke store plater i GC? PS: ellers fin oversettelse til norsk av guiden. Jeg har ikke oversatt guiden til norsk, jeg har laget den selv fra scratch.. OK, er bare det at jeg har en engelsk guide av "brakken" fra modchip.net som ligner en del, inkl. det med bruk av bic-penn, men jeg ser nå at det ikke er oversatt.. beklager. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Vil i løpet av neste dagene også legge til hvordan man installerer NINJAMOD.. Denne er litt anderledes og har også alternative bios points på baksiden. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) har en ting å tilføye "Qoob SX chips kan kjøpes for 390,- NKR her" NOK er den forkortelsen/betegnelsen men ellers så har jeg det ikke så værst EDIT: å utifra bildene av handa de i guiden gjetter jeg du er noe rundt 34-35 :!: Endret 25. juli 2005 av magiXen Lenke til kommentar
spillchip.com Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 har en ting å tilføye "Qoob SX chips kan kjøpes for 390,- NKR her" NOK er den forkortelsen/betegnelsen men ellers så har jeg det ikke så værst EDIT: å utifra bildene av handa de i guiden gjetter jeg du er noe rundt 34-35 :!: Mente i gamle dager var det NKR man skrev, men nok om det. Sorry for sen posting med NINJAMOD diagrammene, men de kommer i morgen GARANTERT!! Den er litt vanskligere å installere enn viper/qoob.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå