simerix Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er egentlig iPod shuffle noen bra mp3 spiller? Jeg digger designet på den, men så er det noen ting jeg lurer på. - Kan man legge musikk i mapper, og spiller den av i alfabetisk rekkefølge? - Er det bra lyd, selvom det ikke er noen mulighet for ekstra bass? - Kan man oppgradere firmware`en? - Hvordan er overføringshastigheten? - Siden det ikke er noen mulighet for ekstra bass, kan man legge på bass på låtene før man overfører dem? Syntes jeg hørte om det engang, men stemmer? - Har hørt at det har vært en del problemer med windows, er det mange som har slitt med det? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Den spiller IKKE i alfabetisk rekkefølge, den "shuffler" jo, det er jo pointet... Overføringshastighetene er vel som vanlig USB2, eller FireWire. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Den spiller IKKE i alfabetisk rekkefølge, den "shuffler" jo, det er jo pointet... Overføringshastighetene er vel som vanlig USB2, eller FireWire. den spiller enten alfabetisk eller shuffler Men tror du kommer bedre ut med en mindre mp3spiller, eller en litt større med display (sjekk tester på hw.no) Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvis du vil have en lille flash-baseret afspiller så kan jeg anbefale dig Creative Muvo-serien. De har i mine øjne den fordel at de bruger alm. AAA-batterier modsat mange andre hvor batteriet skal oplades i USB-porten på PCen, så du kan bare have batterier med dig i stedet for at være afhængig af en PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå