Graphic_Slut Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med dette produktet til X-box. For øyeblikket bruker jeg deling av internett-tilkobling gjennom en Pc med trådløst nettverkskort, men dette har vist seg og ikke fungere særlig bra ved spilling på X-box live, m.a.o det lagger endel. Har hørt at det ikke er anbefalt med trådløst nettverk til X-box, men dette produktet virket som en god løsning. Så jeg vil gjerne høre om noen har gode\dårlige erfaringer med dette produktet. På forhånd takk Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Genial tanke, men det går litt for tregt til at det er aktuelt... Gi det et års tid Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har ikke D-limk kommet med noe trådløst utstyr beregna på nettop online gaming over trådløst nett? Lenke til kommentar
kulis Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg bruker en wrt54g router (med hyperwrt fw) i wds modus som xboxen er koblet til. funker ypperlig Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 er det ikke snart påtide å legge xboxen på loftet i et hjørne og heller satse på xbox360 med innebygd trådløst nettverk? Lenke til kommentar
zilch Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 er det ikke snart påtide å legge xboxen på loftet i et hjørne og heller satse på xbox360 med innebygd trådløst nettverk? Tror nok det blir lenge til jeg legger min chippede xbox på hyllen, bruker jo xbmc til å se filmer på den Kanskje jeg skal kjøpe den konverteren, det ser litt finere ut når en slipper den nettverksledningen som ligger å slenger i stuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå