Dorian Gray Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Skal til tyrkia eller italia en eller annen gang i ferien. Må bare vente til pappa har bestemt seg hvilke av de to stedene vi skal reise til. Tyrkia! Billige Zippo'er der. Italia er helt klart valget, det er som å velge mellom port-a-potty og gulldass. Roma, den vakreste byen i verden, det stedet der genier som Michelangelo ga verden noe av de mest fantastiske skulpturene vi vil noengang se og mat/vin du ikke finner noen andre steder vs et lavmåls sydenland med innpåslitne mennesker og særdeles dårlig mat. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Skal til tyrkia eller italia en eller annen gang i ferien. Må bare vente til pappa har bestemt seg hvilke av de to stedene vi skal reise til. Tyrkia! Billige Zippo'er der. Italia er helt klart valget, det er som å velge mellom port-a-potty og gulldass. Roma, den vakreste byen i verden, det stedet der genier som Michelangelo ga verden noe av de mest fantastiske skulpturene vi vil noengang se og mat/vin du ikke finner noen andre steder vs et lavmåls sydenland med innpåslitne mennesker og særdeles dårlig mat. Hey! Tyrkia fant opp kebaben! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jobbe som ellers om året. Ellers skal jeg trene ellers som vanlig hehe. Ikke noe uvanlig mao Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Helt klart tyrkia (mmm kebab) Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Blitt mye tid forran pc'en nå - skal til Portugal (2 uker) om noen dager *yay* Ellers blir det avslapping i Sogn resten av tiden. -Jar Endret 27. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Skal til tvedestrand til helga som kommer, og skal være der bare til søndag, også skal jeg til london første uka i juli ( i 5 dager though ) så er det hjem og chill litt, også til tvedestrand i 1 til 2 uker på samma hytta ( vært der før :\ ) Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Not a damned shit! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 venter enda på sommer og sol jeg... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 4 ting.. Jobbe, trene, spise og sove Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Helt klart tyrkia (mmm kebab) Jeg har dilla på kebab og Zippo'er Må kjøpe meg en "Slim" Zippo og en vanelig. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jobbe hele sommeren Fixed. Me too by the way. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 eg har akkurat vert i BErgen,no skal eg jobbe i slotten på gården til onkelen til min mor. (masse penger å tjene) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 I morra drar jeg til tyskland. Med bil. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jobbe og en uke til Island. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Har akkurat hvert en uke i Berlin og er nå på Roskildefestivalen. Digg med litt sol. Lenke til kommentar
r Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skal ikke en dritt, jeg. Men det gjør ingenting Lange netter og sløving foran PCen/i solen (høhø, yeah right) er hva jeg kaller digg ferie! Skal nok på noen båtturer med familien og tilbringe tid på hytten, noe som forhåpentligvis er nok til å gi meg litt farge.. Loffelur: Roskilde? Er det like villt som folk sier? Sex, drugs and rock & roll? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skal ikke en dritt, jeg. Men det gjør ingenting Lange netter og sløving foran PCen/i solen (høhø, yeah right) er hva jeg kaller digg ferie! word! Skal sikkert kjøre masse båt også da =) Og forhåpentligvis få lappen. Det er mine mål for sommeren Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 jobbe, slappe av, slappe av, slappe av, jobbe, Øyafestivalen, jobbe, slappe av starte lærlingtida.. Faen til slakkt da.. men hva faen.. er 25 grader ute så idag klager jeg ikke over noenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå