IkkjeOleJørgen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, de fleste data nerder tar seg ikke nytte av solen så utrolig mye.. Men hva har dere gjort i løpet av sommeren? Hva skal dere gjøre? Personlig har jeg jobbet og så har jeg chilla'n bak pc'n eller sovet. I løpet av sommeren får jeg meg moped og skal ta kortet. Så jeg har nok ikke solet meg, har heller ikke planer om det. Om denne tråden eksisterer fra før av så kan dere bare stenge den. (Jeg er lat og orker ikke å søke ) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Først skal jeg til London på afi konsert med ei veninne, så skal jeg til Italia og se på bil, så skal jeg til Paris... Pc'en er i fult bruk nå, så jeg ikke savner den så utrolig mye når jeg er borte.. Endret 21. juni 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Den første måneden skal jeg jobbe ræva av meg og prøve å trene litt, og den 22.juli reiser jeg til Kreta med typen. Også blir det vel litt bading og grilling på Huk med venner. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal blant annet til Hellas og seile. Reiser grytidlig i morgen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Imorgen reiser jeg på en ukes fottur nærmt Lysebotn. Så er det hjem i 2 dager så er det en ukes tur til London/Paris, for så å komme hjem å jobbe ræven av meg Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Personlig liker jeg ikke ferie turer, men det er med familien generelt.. Også liker jeg ikke å drive å rave rundt i varmen for å "shoppe" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Reiser til Roskilde neste veke, så har eg tenkt å prøve å gjere meg ferdig med lappen og jobbe litt. Endret 21. juni 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal vel slappe av for det meste, malerjobb i neste uke som jeg skal tjene en del på. Går nok en del penger til Microplex etter det ja. For da skal det casemoddes. Også skal jeg vel henge enn del med venner, tenker det blir en del fisking på meg i år. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Skal til Roskilde. Satser på å ta teoriprøva og gjøre meg ferdig med det obligatoriske (snakker om billappen), jobbe litt og ellers utnytte ferien fullt ut med diverse sommeraktiviteter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, faen steike. Ferien har jo begynt for dere skolegnomer Jeg skal til Hellas, besøke typen, til Danmark, flytte og jobbe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Til nå har jeg bare sovet og sitti ved data'n, men tenker å dra ut litt snart. Skal til Spania også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, de fleste data nerder tar seg ikke nytte av solen så utrolig mye.. selv om folk er på et pc forum, gjør ikke det alle automatisk til nerder... ennyway... jeg skal en tur til Ungarn... av alle steder :!: så skal jeg jobbe, masse skauturer, og tur til sørlandet. blir nok morro Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg snakket jo ikke generelt til alle forum brukere.. Men men Nå har jo mamma og pappa klart å handle på IKEA så gjett hvem som må montere sammen?? Huff.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Jeg skal til sørlandet med 9 jevnaldrende på lørdag, kanskje på Sabbath-konsert 7. juli, til vestlandet midt i juli og senere tilbake, til sånn ca, sørlandet. Skal også jobbe noe. Edit: Jevnaldrende var ikke lett å stave. Endret 21. juni 2005 av Beistet Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal til sørlandet med 9 gjenaldrende på lørdag, kanskje på Sabbath-konsert 7. juli, til vestlandet midt i juli og senere tilbake, til sånn ca, sørlandet. Skal også jobbe noe. /me vil på Sabbath-konsert i Spektrum. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal til sørlandet med 9 gjenaldrende på lørdag, kanskje på Sabbath-konsert 7. juli, til vestlandet midt i juli og senere tilbake, til sånn ca, sørlandet. Skal også jobbe noe. /me vil på Sabbath-konsert i Spektrum. /Me vil også, men det er ingen hjemme som gidder å dra på Sabbath-konserten. Har også litt dårlig økonomi for tiden, men skal se det ann. Tross alt, er det forsatt ledige billetter. Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal til Danmark, Alta og kristiansand....2 uker på hvert sted! Herlig! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Reiser til Spania om 9 dager. Etter det er det av slapping. Og chille litt med Bf2. Blir en del båting utpå sjøen, så lenge det er fint vær. Er jo ikke så gale temperatur her i Bergen. Se der ja, 17 grader =) Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Blir nok familieferie i år... samt litt opppussing av rommet og soling forran pc-skjermen (får man tan av den?) ;O) <Nudle> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå