conrap Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Yeah, da har jeg kjøpt meg et plexideksel til strømforsyninga mi. Men det eneste problemet er at jeg må ha to vifter i strømforsyninga, og det er ikke hull i plexien til en vifte. Den ene vifta står bake i psuen, så den er ikke noe å bry seg om, men den andre skal stå i bunnen. Så da lurte jeg på om det beste er og bruke ett 80mm borr eller å bruke en eller annen sag? Et annet alternaltiv er og sette den ene vifta i bakenden (der den står nå) og den andre i framenden, for å suge luft ut av dataen og lage gjennomtrekk i psuen min. Men da må jeg klippe hull i aluen i psuen, noen som har noe å si på det? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hullsag er nok det beste alternativ, selvom stikksag ikke blir noe stygt. Bare du er nøye. Men så koster jo hullsager små formuer også, så det er ditt valg. Bruker du allikevel stikksag, bruk et fintannet blad (metall), og kjør på lav hastighet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har du tilgang til hullborr så bruk det! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Og husk å kjør den på lav hastighet, og hullboret må ha små tagget på bladet.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ja, hullborren bør ha mange små tagger, kjør på lav RMP for ellers så smelter plexien. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå