faaeri Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kodak har sluppet sin Easyshare Viewer, en liten enhet til å lagre og vise bilder på. Den kommer med en 6,4cm (2,5 tommer) skjerm, og er ikke større enn at den får plass i en hvilken som helst lomme. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg synes dette produket er et dårlig forsøk på å selge nok en unyttig ting (der behovet dekkes stort sett av eksisterende enheter som folk allerede har.) Det får være måte på hvilke "behov" industrien skal finne opp. Dette er et produkt jeg over hodet ikke har bruk for og som ikke ville hatt noen annen funksjon for meg enn å tømme lommeboka for 1200kr, ta opp ekstra plass i lomma og forsøple miljøet ennå litt til med utslipp fra produksjonen, og som etter hvert ville bidratt til søppelbergene her hjemme i norge. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kan hende jeg er litt korttenkt eller noe, men for meg ser dette ut som et fullstendig meningsløst produkt. F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg