Gå til innhold

Kan to 15åringer reise til USA uten voksen?

fxwz

Anbefalte innlegg

Mener å huske at det var et flyfirma her en plass som skulle ha USA turer for 1-2000kr for 1 vei..

Kan være jeg tar feil, men er nokså sikker på at jeg leste det en plass..

Men uansett..

Hva i *sensurert* vil du i USA?

Det er jo et av de mest misslykka landet der ute :!:

Og for dere som sier at dere ikke ville sluppet barna deres ut på reise :

Hvorfor?

Ser ingenting gale i det jeg..

Vil jeg, så får jeg reise hvor jeg vil..

Men det igjen kan være av den grunnen at mamma og pappa vet at jeg ikke er en sånn type som løper rundt og fester i det hele tatt..

Og jeg drikker / røyker aldri..

Så svar meg på det, hvorfor ville dere ikke latt barna deres reise alene med en kamerat eller 2 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor?

Men det igjen kan være av den grunnen at mamma og pappa vet at jeg ikke er en sånn type som løper rundt og fester i det hele tatt..

Og jeg drikker / røyker aldri..

Så svar meg på det, hvorfor ville dere ikke latt barna deres reise alene med en kamerat eller 2 ?

Det handler ikke bare om det at man kan stole på barna. Det er andre man gjerne ikke kan stole på. Hvis det skulle skje noe, la oss si en ulykke.. så er det ikke akkurat bare å hive seg i bilen og hente dem. Hvis de skulle bli ranet, så har de ikke engang visakort. Er en 15åring i stand til å tenke logisk og fornuftig nok til å takle en uheldig situasjon? Jeg mener nei. Mulig noen 15åringer er mer moden enn andre, men det spiller ingen rolle. De er ikke myndige.

Lenke til kommentar

Sånt sett ja..

Da forstår jeg deg godt..

Er mange der ute som ikke ville klart seg i alle situasjoner, men det finnes også de 15-16 åringene som er voksne nok til å klare det meste selv..

Ikke det at det er flertall av dem..

T-Solberg :

Gidder ikke å begynne å forklare noe nå..

Ender bare opp med en lang og usakelig offtopic diskusjon..

Men kna si med en gang at jeg har sjekka hvordan mye er der borte, og MYE er UTDATERT.

De har ting som de kaller for ny teknologi nå, som vi hadde for 30 år siden..

MANGE folk der borte er veldig "dumme" i toppen..

Lenke til kommentar

Hvorfor?

Og jeg drikker / røyker aldri.

Det kan tro det eller ei skje en del som har liten sammenheng med røyking og drikking. Da er det ikke så kjekt å være på et annet kontinent.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvor dumme dine foreldre må være, beklager utrykket! Men har ikke tenkt over hva som kan skje med dere? Hvis det så skal skje noe, da burde man vel være 18 år. Slik som hvis noen banker dere på gata, eller kidnappe dere. To 15-åringer alene i USA, NO WAY!

Men god tur da :p

Lenke til kommentar
Jeg spurte foreldra mine, å de sa ja etter litt tenking, men så har de alltid stolt på meg, å jeg har aldri gjort noe spes dårlig, og er jævlig voksen når jeg er hjemme.

Du blir aldri nok voksen før etter du har fylt atten!

I virkeligheten trenger ikke alderen ha så mye å si som du hevder, selv om 15 år er litt ungt.

Lenke til kommentar
Jeg spurte foreldra mine, å de sa ja etter litt tenking, men så har de alltid stolt på meg, å jeg har aldri gjort noe spes dårlig, og er jævlig voksen når jeg er hjemme.

Du blir aldri nok voksen før etter du har fylt atten!

I virkeligheten trenger ikke alderen ha så mye å si som du hevder, selv om 15 år er litt ungt.

Ja, men jeg tenkte på slik som at du blir myndig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...