magnusnilsen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Vurdere å kjøpe Siemens CX75 men lurer på om noen har erfaringer med den? Kommer det evnt. tester her på amobil? Synes det virker som en bra telefon men vil gjerne ha noen erfaringer før jeg slår til Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Ettersom jeg har sett, skal den ha støtte for minnekort og mye av det en kan tenke seg for en rimelig pris...! hvis du søker på www.google.no skal det være en del informasjon, hvis ikke søker du på www.mobile-review.com for mer informasjon... Endret 21. juni 2005 av ozzy oz Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 eller sjekke testen på www.gsmarena.com Det som jeg syns trekker mest ned er at mp3 spilleren ikke kan kjøres i bakgrunnen, f.eks når du skriver meldinger. Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Har mp3 spiller så det er egentlig ikke så farlig for min del. Noen andre viktige ting? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 http://www.gsmarena.com/siemens_cx75-review-39.php Key features -Bluetooth -Memory card slot -MP3 player -Megapixel camera -Very good phonebook -Rich extras menu Main disadvantages -Much too embedded joystick -Display is better quality, but smaller than the one of the forerunner -Unattractive graphics in the main menu -MP3 player does not run in background -Controversial design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå