Steinmann Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Man bør altid ha en tekst overskrift i tilfelle noen sitter på en tekstbasert nettleser, har deaktivert bilder, eller deaktivert css Har med tilgjenglighet å gjøre! Her har du mange metoder for å løse dette: http://www.mezzoblue.com/tests/revised-image-replacement/ Personlig liker jeg ikke de som bruker display: none; osv på teksten, så prøv å velg en annen Lenke til kommentar
~sikka~ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Noen som har en ide om hvordan jeg kan få menyen til å flyte til venstre? ah fant det ut. Lenke til kommentar
~sikka~ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Ja godt poeng orsus. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Med fast bredde unngår du også at elementene flyttes rundt omkring etter som størrelsen på browser vinduet. Slik det er nå ser det gjerne litt rotete ut. Ellers enig i at det er ett forholdsvis kjedelig design med litt mørke farger. de to header bildene du har brukt nå er over en blomster eng og en fjord, forbinder ikke det med stabbursmat. Selv forbinder jeg stabbursmat med spekepølse så hvorfor ikke lage en header med akkurat det, kanskje med en spekefjøl med en spekepølse med noen oppskjærte skiver?? Er ikke så imponert over hover effektene heller,er en tilhenger av understrekede lenker i tekst slik at det er lettere å se at det er en lenke. Hover i meny var også noe kjedelig, kanskje fylleffekt med en farge som bare er en anelse mørkere enn bakgrunnen og la tekst fargen være slik den er. Litt større og fetere tekst i meny over hoved teksten hadde også gjort seg. Eller er det en side som kan bli mye bdre med noen får forandringer. Savner forresten stabbursmat noe styggelig... lykke til. Lenke til kommentar
~sikka~ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Tusen takk for innspill Joffar. Jobber med endringer nå - skal poste linken når jeg har gjort mer. Lenke til kommentar
~sikka~ Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 jeg strever litt med den grønne linja - noen som har en ide om hvordan jeg kan få den til å se ut som den ser ut i firefox? Den blir liksom så alt for tjukk i IE. http://norskstabbursmat.no/ #Header { margin:0px; padding:17px 0px 0px 20px; height:7px; border-style:none; line-height:11px; background-color:#646E0B; voice-family: "\"}\""; voice-family:inherit; height:14px; color: #F5F2DA; } Lenke til kommentar
joffar Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tror det kommer av at padding tolkes forskjellig av IE i forhold til FF prøv med padding:17px 0px 0px 20px !important; padding:0; Og se om det hjelper... Lenke til kommentar
~sikka~ Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 hmm tja tjo det hjalp for såvidt - linja er tynnere nå - men teksten hoppet til toppen (dette kun i IE selvfølgelig ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå