j0rn Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei jeg er studen, men har ikke studentkort. Går det ann da å bestille en ipod med studentrabatt? Bruker apple å sjekke om jeg er student? Lenke til kommentar
kristianha Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 tror nok ikke det gitt. tror du må ha kort for å få rabatt. ellers kan du jo ringe til apple da... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Eh... Hvordan får du til det? Hvilken skole går du på? ("Student" i juridisk forstand er noe mer enn en som leser bøker...) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Er du student på nokon av universiteta eller høgskulane så skal det vere ok på nettbutikken. Eg jobber på UIO, men eg blei ikkje spurd eg var student eller ansatt. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Dersom det ikke er tydelig allerede, så skal det også være mulig å få studentrabatt dersom du går på videregående skole. Dersom du ikke har fått studentbevis, så tror jeg du kan anskaffe det på skolens kontor e.l. Jeg har egentlig ikke noe grunnlag for det overnevnte, bortsett fra erfaring der jeg har brukt det utdelte studentkortet som vi fikk på skolen ved offentlige tilbud. For å nevne et eksempel: togreiser med NSB. - rafael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå