MysticoN Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hello.. jeg leter etter en bra psu.. den må vere svart.. og HELST stille.. ikke så viktig med lys og greier på den.. har testa mist 500w men den var ustabil på mitt system så hadde vert fint om noen viste om noen andre psu'er jeg kan teste,. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Aspire 550W Aspire 520W Hiper 480W Aspire har blått lys på viftene sine. Hvorfor er du ute etter en svart PSU? Noe imot f.eks sølv? Mist sin 500W skal være en ganske bra strømforsyning, så hvis du hadde stabilitetsproblemer med den, så har du nok veldig mye i maskinen. Hva er maskinvare forresten? Pris spiller ingen rolle? Thermaltake 680W OCZ sine strømforsyninger er også av god kvalitet, men vet ikke om de fås i svart. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tagan er meget bra og stabile psu'er. Tror de bare kommer i sort farge. Bl.a MPX selger dem. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Bzerk 500w m/blått lys. Bzerk 500w m/rødt lys. Cooler master 450w. Tagan 420w Tagan 480w Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) som dere kan lese her så blir systemet mitt MEGET ustablit med mist psu.. men stabilt som pokker med en sikkerlig gammel billig psu.. grunnen til at jeg vil ha svart er at jeg har svart kabinett og hovedkort.. Edit: jeg velger glatt vekk lys og andre tull ting for en mer stabil psu.. er ute etter en så stabil psu som overhode mulig.. likte svert godt den mist psu'en.. skal få microplex til å teste den. vist de finner feil på den så tror jeg at jeg prøver meg på mist en gang til.. Endret 22. juni 2005 av MysticoN Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Chieftec 460W har denne selv å kunne ikke blitt mer fornøyd! den ser mer grå ut på bildet men den jeg fikk var svart... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Tagan er virkelig bra! Og nydelige, rett og slett.. Tagan leverer massevis av power på stabile spenninger og er alikevel ikke alt for dyr! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kan anbefale OCZ Modstream 520W Den er veldig pen. Er ikke sølvfarget som det ser ut på bildet, men er en slagt mørk antrasitt grå/svart og veldig blank og fin. Dessuten har den gode løsninger med strømledninger og er veldig stabil, leverer godt med strøm.. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Chill Innovation CP-510A fra Netconnection til 695,- Er meget fornøyd med min som er på 400W. Valgte det i sin tid pga at den da var 300,- billigere, men nå skiller det bare en 100-lapp, så da er det like greit å gå for 510W versjonen. Den er svart, meget stillegående, har kabelstrømper, ikke så ille dyr og leverer varene Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gå for en MIST 500W i stede nesten helt lydløst, mye wat for penga Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Men så vidt jeg har hørt er ikke det den mest stabile PSUn da.. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Anbefaler Tagan 2Force, den er nyere og mer framtidsretttet enn Tagan Black (støtter ATX 2.01, har PCI Express og SLI kontakter, har den nye typen 24/20 pins kontakt, 4 S-ATA kontakter og mulighet for 2 separate 12V kurser). Jeg har en selv denne 530Watteren, den er så godt som lydløs og jeg har ikke hatt noen som helst problemer med stabiliteten. Men nå som MPX har senket prisen på 480Watteren er nok den et bedre kjøp. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tagan Gode, stabile, stille, svarte og elegante PSUer med en veldig sexy innpakning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå