Gå til innhold

kan noen anbefale en svart psu til meg?

Anbefalte innlegg

hello..

jeg leter etter en bra psu.. den må vere svart.. og HELST stille.. ikke så viktig med lys og greier på den..

har testa mist 500w men den var ustabil på mitt system så hadde vert fint om noen viste om noen andre psu'er jeg kan teste,.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aspire 550W

Aspire 520W

Hiper 480W

Aspire har blått lys på viftene sine.

Hvorfor er du ute etter en svart PSU? Noe imot f.eks sølv?:p

Mist sin 500W skal være en ganske bra strømforsyning, så hvis du hadde stabilitetsproblemer med den, så har du nok veldig mye i maskinen.

Hva er maskinvare forresten?

Pris spiller ingen rolle?

Thermaltake 680W

OCZ sine strømforsyninger er også av god kvalitet, men vet ikke om de fås i svart.

Lenke til kommentar

som dere kan lese her så blir systemet mitt MEGET ustablit med mist psu.. men stabilt som pokker med en sikkerlig gammel billig psu..

grunnen til at jeg vil ha svart er at jeg har svart kabinett og hovedkort..

Edit: jeg velger glatt vekk lys og andre tull ting for en mer stabil psu.. er ute etter en så stabil psu som overhode mulig.. likte svert godt den mist psu'en.. skal få microplex til å teste den. vist de finner feil på den så tror jeg at jeg prøver meg på mist en gang til..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Chill Innovation CP-510A fra Netconnection til 695,-

Er meget fornøyd med min som er på 400W. Valgte det i sin tid pga at den da var 300,- billigere, men nå skiller det bare en 100-lapp, så da er det like greit å gå for 510W versjonen.

Den er svart, meget stillegående, har kabelstrømper, ikke så ille dyr og leverer varene :thumbup:

Lenke til kommentar

Anbefaler Tagan 2Force, den er nyere og mer framtidsretttet enn Tagan Black (støtter ATX 2.01, har PCI Express og SLI kontakter, har den nye typen 24/20 pins kontakt, 4 S-ATA kontakter og mulighet for 2 separate 12V kurser).

Jeg har en selv denne 530Watteren, den er så godt som lydløs og jeg har ikke hatt noen som helst problemer med stabiliteten.

Men nå som MPX har senket prisen på 480Watteren er nok den et bedre kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...