robiwan Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Endel brukere på nettet skl legge til en mal i office(word sådan). Alle sammen kjører MS office på XP-maskiner med en 2003 server. Noen som har no forslag på hvordan dette skal gjøres effektivt? Kan dette gjør med nåværende programvare, ønsker ikke å installere 3. hånds programvare Endret 21. juni 2005 av robiwan Lenke til kommentar
StianK Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Group Policy er det du vil benytte deg av, de rette adm-filene finner du i ORKtools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå