hubzorb Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har problemer med det integrerte lydkortet på ASUS A8N-SLI DELUXE. Jeg har innstallert alle drivere som fulgte med kortet, enabled lydkortet i biosen men likevel kommer det ingen lyd.. forslag? Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Har problemer med det integrerte lydkortet på ASUS A8N-SLI DELUXE. Jeg har innstallert alle drivere som fulgte med kortet, enabled lydkortet i biosen men likevel kommer det ingen lyd.. forslag? Sitter med akkurat samme problemetmed et A8N-E hovedkort fra Asus . Alle drivere er lagt inn riktig ... Jeg setter i headphone-pluggen i den lime-fargede porten og venter spent på lyd .. mediaplayer spiller som om alt er ok - men jeg hører ikke noe ... Dette må være softwarefeil fra Asus? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Beste er å kjøpe et PCI lydkort ved siden så har et som fungerer til neste oppgradering. SB Audigy 2 ZS er et veldig bra kort men koster litt http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=144648 Ellers er vel dette et ok lydkort til en mindre penge http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=147368 Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ingen grunn til bekymring, Asus er bare veldig glade i å markere seg som useriøse nå om dagen. De har klart det med god margin, ganske mange ting å lese om som tyder på at de har lagt ned all kvalitetskontroll, akkurat som om de ikke var dårlige nok på det fra før av. Chief_R-W kan ikke mene seriøst at man skal trenge å kjøpe seg lydkort nå som det ikke går an å få hovedkort uten onboard lyd lenger. Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Ingen grunn til bekymring, Asus er bare veldig glade i å markere seg som useriøse nå om dagen. De har klart det med god margin, ganske mange ting å lese om som tyder på at de har lagt ned all kvalitetskontroll, akkurat som om de ikke var dårlige nok på det fra før av. Chief_R-W kan ikke mene seriøst at man skal trenge å kjøpe seg lydkort nå som det ikke går an å få hovedkort uten onboard lyd lenger. Jeg dro ihvertfall på datakjeden i Trondheim idag å kjøpte et SB 24 live pci kort .. kobla det i et ledig pci sport og satte i cden som fulgte med .. 5 minutter etterpå har jeg knallbra lyd .. Så jeg sier bare en ting : Fuck ASUS Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Et PCI lydkort er det alltid mye bedre lyd på enn de integrerte. Det integrerte på mitt skulle vistnok være veldig bra Soundstorm eller hva det kaltes og skulle toppe seg i mot SB Audigy 2 men testet ut derfor det for morroskyld oppnådde svak lyd og måtte skru opp masse på forsterkeren for å oppnå brukbart lydnivå. Flere som har hatt vansker å få brukt de integrerte lydkortene fordi lydkortene ikke klarer å dra headphonesene ikke låter spinkelt og merker dermed stor forskjell på lyden når de går over til skikkelig lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå