vstr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 har planer om å jukse litt på CS 1,6 men hvordan skal eg gjøre det? har prøvd å lastet ned auto-hedshot eller noe slik, det eg lurer på: hvordan se gjennom vegger? hvordna få automatisk hedshot? muligå gjør slik at eg tåler mye mer enn andre? takker for svar. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tror ikke dette er riktig plass å spørre om slike ting. Tråden blir nok stengt før du all flaminga kommer. Men det siste kan jeg svare på, kjøp Kevelar og Helmet så tåler du mer enn de som ikke har Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) For det første blir du sikkert kontoen din bannet om du jukser, ikkje berre på den serveren, men på heile nettverket, for det andre er det ingen som synest det er morro, og alle vil kalle deg ein "j**** juksemaker k****". Ulovlig å gje deg koder til spel er det ikkje, men eg tviler på noko gjer det. Endret 21. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
vstr Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 hvorfor er det ikke låv å spørre om cheating her inne då? det er jo bare gøy i noen sammenhenger Lenke til kommentar
vstr Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 har ikke steam konto, tenker å cheate på Lan, eller bare sån server som skal brukes kun til Cheating Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 hvorfor er det ikke låv å spørre om cheating her inne då? det er jo bare gøy i noen sammenhenger Hvilke? Om du tar vekk kollektiv juksing på LAN (som er morsomt i 2 sekunder) så ser eg ikkje andre måter det kan være så morsomt på. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg syns det er artig å være på en public server og være på Loosing team fordi en annen hs'er alle sammen gjennom vegger hver runde. Det er da jeg virkelig forstår hvor moro CS er Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 sv_aim 99999999 ______________________________________ Man vet alle hvor irriterende cheats er når man skal sitte å spille og folk kommer inn å jukser og ødelegger spillet for andre.Låses og stenges. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg kan hjelpe deg, blåser i om jeg risikerer litt warn. Når du har lasta ned en aimbot må du åpne consolen i 1.6. Skriv så: bind "mouse1" "kill" Dette aktiverer aimvecsene og binder de til skyteknappen. *tørr latter* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hjelp til å ødelegge spillopplevelsen til andre mennesker, får du ikke her på forumet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg