Gå til innhold

blei dyttet inn i en middels ny mercedes = bulk.

VegardStr

Anbefalte innlegg

Pizza stedet "Mamma Mia" nekter å ha noe med det å gjøre (men reklame skiltet som dei hadde plasert, sto alt for nert veien)

Skolen nekte rå ha noe med det å gjøre, siden det var etter skoletid (noe det i grunnen ikkje var)

Eg nekter å betale, fordi eg ikkje har noe skyld i saken (etter min mening)

Eg kan rett og slett ikkje påta meg skylden eller dele summen når eg ikkje er herre over problemet, altså eg kan ingenting for at vedkommende skubbet/snublet borti meg, det er kun han som dyttet som har skyld.

Eg er bare plasert på feil sted til feil tid midt i en domino effekt, og har ingenting med saken å gjøre egentlig (etter min mening)

Og bilen er fortsatt ikkje fikset, ho mener det at ho ikkje har økonomi til å fikse bilen før ho får penger fra oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at saken blei videresendt til politiet igjen Mandag i forige uke, fikk eg brev fra dei i dag.

der det står slik:

Underretning av saksavgjørelse:

De underrettes om at for deres vedkommende er forholdet henlagt etter bevisets stilling.

:w00t:

da var saken over for min del.

Lenke til kommentar
Etter at saken blei videresendt til politiet igjen Mandag i forige uke, fikk eg brev fra dei i dag.

der det står slik:

De underrettes om at for deres vedkommende er forholdet henlagt etter bevisets stilling.

5645901[/snapback]

Og hadde dette vært USA, ville du nå saksøkt henne for det mentale stresset og angst denne forfølgelsen har påført deg, og om et år eier du bilen, huset og alt hun har!! he he...

Grattis!

AKIRA

Lenke til kommentar

der det står slik:

5645901[/snapback]

Og hadde dette vært USA, ville du nå saksøkt henne for det mentale stresset og angst denne forfølgelsen har påført deg, og om et år eier du bilen, huset og alt hun har!! he he...

Grattis!

AKIRA

5646006[/snapback]

ja, hadde sikkert skjedd om det hadde vært i USA :tease:

Lenke til kommentar
Han er jo strengt tatt ikke frikjent da. Men saken ble henlagt.

5646032[/snapback]

det vil si det samme som frikjendt. Men om saken til han som dyttet meg blir henlagt også, kan då bileiger klage på det, og igjen ta oss inn i saken?

For hun har jo faktisk krav på erstatning fra dei skyldige.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Saken er henlagt etter bevisets stilling. Skulle det dukke opp flere bevis, tas saken opp igjen. Frikjent er du ikke.

Og nei, du ville ikke eid alt damen eier og har i USA. Det er selskaper, ikke privatpersoner, som dømmes til så enorme erstatningssummer.

5646289[/snapback]

Jeg regner med at det var en spøk fra AKIRAs side.

Lenke til kommentar
Saken er henlagt etter bevisets stilling. Skulle det dukke opp flere bevis, tas saken opp igjen. Frikjent er du ikke.

Og nei, du ville ikke eid alt damen eier og har i USA. Det er selskaper, ikke privatpersoner, som dømmes til så enorme erstatningssummer.

5646289[/snapback]

Jeg regner med at det var en spøk fra AKIRAs side.

5647681[/snapback]

Det kunne skjedd.

Grattis vegisssss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...