Fredrik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er litt gal innstilling du har der, darkz. At man har god råd forplikter deg ikke til å bli et offer for urettferdighet heller. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 vet det .....men de fleste merce sjåfører jeg har møtt på veien tror de eier den og er pur overelegne Dette har jo såklart med den enekelte persons personlighet...men samma.....litt humor i hverdagen :!: Dæven så off-topic Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Uffameg for en lang post...... Problemet er han som dytta deg. Om han gjorde det med vilje eller ved uhell er saken likgyldig. Si det som det er nå og gi han skylda. Skoleåret er snart over nå Og har du råd til merce så har du fan meg råd til å reparere den og......eller så burde du kjøpt en skoda..... 5598269[/snapback] Bra poeng det der.... Blir så irritert når sånt skjer med folk.. Hvordan er dama, altså typen (snobbete, fattig....) Syns du bare skal gi din forklaring til politiet og stå på ditt og dine rettigheter.. Kanskje kontakte en advokat og høre om han har noen råd.. Nå vet ikke jeg helt hva som har skjedd fordi jeg kun har lest første side og siste side.. Men lykke til skal du ha Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Uffameg for en lang post...... Problemet er han som dytta deg. Om han gjorde det med vilje eller ved uhell er saken likgyldig. Si det som det er nå og gi han skylda. Skoleåret er snart over nå Og har du råd til merce så har du fan meg råd til å reparere den og......eller så burde du kjøpt en skoda..... 5598269[/snapback] Bra poeng det der.... 5598350[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Uffameg for en lang post...... Problemet er han som dytta deg. Om han gjorde det med vilje eller ved uhell er saken likgyldig. Si det som det er nå og gi han skylda. Skoleåret er snart over nå Og har du råd til merce så har du fan meg råd til å reparere den og......eller så burde du kjøpt en skoda..... 5598269[/snapback] Bra poeng det der.... 5598350[/snapback] Nei. 5598379[/snapback] At folk som har råd til å kjøre rundt i sånne biler skal kreve så mye penger av to 16-åringer og dra saken heeeelt ut et halvt år etter virker bare tåplig.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Uffameg for en lang post...... Problemet er han som dytta deg. Om han gjorde det med vilje eller ved uhell er saken likgyldig. Si det som det er nå og gi han skylda. Skoleåret er snart over nå Og har du råd til merce så har du fan meg råd til å reparere den og......eller så burde du kjøpt en skoda..... 5598269[/snapback] Bra poeng det der.... 5598350[/snapback] Nei. 5598379[/snapback] At folk som har råd til å kjøre rundt i sånne biler skal kreve så mye penger av to 16-åringer og dra saken heeeelt ut et halvt år etter virker bare tåplig.. 5598405[/snapback] så har det seg slik at saken har holdt på helt siden den skjedde 20 juni 2005. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det gjør det fortsatt ikke greit at folk skal ramponere bilene og nekte å betale fordi eieren har nok penger. Kameraten din kan ta ansvaret som han bør. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det gjør det fortsatt ikke greit at folk skal ramponere bilene og nekte å betale fordi eieren har nok penger. Kameraten din kan ta ansvaret som han bør. 5598444[/snapback] er så enig me deg. men han nekter å betale mer enn 2500. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 vegis: Be han sørge for å få deg ut av saken. Du er uskyldig, og skla derfor ikke ha noe med saken å gjøre. Saken er mellom kameraten din og bil-damen, så kan de få lov å styre på videre. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 eg kan ikkje be noen noe no lenger, siden både meg og han er anmeldt av bil-dama, og skal eg ut av saken, må enten politiet si at eg er uskyldig, eller ho trekke anmeldelsen mot meg. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Da er det ikke værre enn å slutte å beskytte andre, så er du kvitt problemene. Si at du ble dyttet uprovosert inn i bilen. Hvis dette faktisk er tilfelle, er du ute av saken, hvis ikke, bør du kanskje revurdere hele saken, og eventuelt betale for deg. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 det var vertfall ikkje et provosertende dytt som blei utført. Men eg skal si alt som det er til purken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg hadde spandert fem tusen på å slippe alt det styret, men mitt pengeforbruk er et kapitell for seg... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg hadde spandert fem tusen på å slippe alt det styret, men mitt pengeforbruk er et kapitell for seg... 5600141[/snapback] så du har så sinnsykt masse penger på konto du altså? ellers kan du bare slutte å skryte slik som du gjør av livet ditt, det er INGEN som er intressert i å høre at din økonomiske stand i familien din er Endret 13. februar 2006 av vegis Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg hadde spandert fem tusen på å slippe alt det styret, men mitt pengeforbruk er et kapitell for seg... 5600141[/snapback] så du har så sinnsykt masse penger på konto du altså? ellers kan du bare slutte å skryte slik som du gjør av livet ditt, det er INGEN som er intressert i å høre at din økonomiske stand i familien din er 5600210[/snapback] Desverre så er noen født med en sølvskje opp i rævva Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Den sølvskjea har rævva mi styrt greit utenom veit jeg ... BLAKK som jeg er i dag! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Herregud, jeg synes dette er en sak som er blåst opp. Betal, og bli ferdig. Det har ikke noe med hvor mange sølvskjeer jeg måtte ha... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Herregud, jeg synes dette er en sak som er blåst opp. Betal, og bli ferdig. Det har ikke noe med hvor mange sølvskjeer jeg måtte ha... 5610584[/snapback] hvorfor i gode gud skal eg betale da? som sagt, det er ikkje alle her i denne lille verden som driter tusenlapper. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Diskusjon rundt mercedesstjerner er fjernet da det ikke har noe med tråden å gjøre . Hold diskusjonen on topic folkens. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har ikke snart bilen hennes smuldret opp av rust om det ble lakkskader ? ;P eller er den fikset ? x] Er dette virkelig verdt de kronene du har fått tilbud om å betale ? Skolen har faktisk ansvar for dere på vegen hjem (hvertfall barneskole og uskole, usikker med VGS). Tenkt tanken på å "spleise" ? alle de parter som er halvveis involvert.. Ville jo ikke bli mange kronene jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå