Gå til innhold

blei dyttet inn i en middels ny mercedes = bulk.

VegardStr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uffameg for en lang post...... Problemet er han som dytta deg. Om han gjorde det med vilje eller ved uhell er saken likgyldig. Si det som det er nå og gi han skylda. Skoleåret er snart over nå:p

Og har du råd til merce så har du fan meg råd til å reparere den og......eller så burde du kjøpt en skoda.....

5598269[/snapback]

Bra poeng det der....

Blir så irritert når sånt skjer med folk.. Hvordan er dama, altså typen (snobbete, fattig....)

Syns du bare skal gi din forklaring til politiet og stå på ditt og dine rettigheter.. Kanskje kontakte en advokat og høre om han har noen råd..

Nå vet ikke jeg helt hva som har skjedd fordi jeg kun har lest første side og siste side..

Men lykke til skal du ha

Lenke til kommentar
Uffameg for en lang post...... Problemet er han som dytta deg. Om han gjorde det med vilje eller ved uhell er saken likgyldig. Si det som det er nå og gi han skylda. Skoleåret er snart over nå:p

Og har du råd til merce så har du fan meg råd til å reparere den og......eller så burde du kjøpt en skoda.....

5598269[/snapback]

Bra poeng det der....

5598350[/snapback]

Nei.

Lenke til kommentar

5598269[/snapback]

Bra poeng det der....

5598350[/snapback]

Nei.

5598379[/snapback]

At folk som har råd til å kjøre rundt i sånne biler skal kreve så mye penger av to 16-åringer og dra saken heeeelt ut et halvt år etter virker bare tåplig..

Lenke til kommentar

5598269[/snapback]

Bra poeng det der....

5598350[/snapback]

Nei.

5598379[/snapback]

At folk som har råd til å kjøre rundt i sånne biler skal kreve så mye penger av to 16-åringer og dra saken heeeelt ut et halvt år etter virker bare tåplig..

5598405[/snapback]

så har det seg slik at saken har holdt på helt siden den skjedde 20 juni 2005.

Lenke til kommentar
Jeg hadde spandert fem tusen på å slippe alt det styret, men mitt pengeforbruk er et kapitell for seg...

5600141[/snapback]

så du har så sinnsykt masse penger på konto du altså?

ellers kan du bare slutte å skryte slik som du gjør av livet ditt, det er INGEN som er intressert i å høre at din økonomiske stand i familien din er ;)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Jeg hadde spandert fem tusen på å slippe alt det styret, men mitt pengeforbruk er et kapitell for seg...

5600141[/snapback]

så du har så sinnsykt masse penger på konto du altså?

ellers kan du bare slutte å skryte slik som du gjør av livet ditt, det er INGEN som er intressert i å høre at din økonomiske stand i familien din er ;)

5600210[/snapback]

Desverre så er noen født med en sølvskje opp i rævva :roll:

Lenke til kommentar

Har ikke snart bilen hennes smuldret opp av rust om det ble lakkskader ? ;P eller er den fikset ? x]

Er dette virkelig verdt de kronene du har fått tilbud om å betale ?

Skolen har faktisk ansvar for dere på vegen hjem (hvertfall barneskole og uskole, usikker med VGS).

Tenkt tanken på å "spleise" ? alle de parter som er halvveis involvert.. Ville jo ikke bli mange kronene jo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...