VegardStr Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 ok. men du straffes med en bot siden det har gått så langt at det er blitt politi anmeldt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nja, jeg tviler litt på det men. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Men,det er forskjell på folk,du får gjøre som du vil,jeg gjør som jeg vil...jeg er villig til å ta en straff for kompisene mine,det er ikke du,det er din sak. Høres jo ut som om du er medlem av Tveitagjengen. Her i Norge pleier vi faktisk ikke ta på oss straff for kompisene våre. Det er en syk holdning du viser, når du forteller at du ikke ville hatt problemer med å gjøre dette. :!: :!: yea yea .. Etter hva jeg har lest fra deg siden jeg begynte å henge på HW.no så lever vi 2 i to vidt forskjellig miljøer. Du i ditt sikre vestkantmiljø,jeg i ett østkant miljø der kanskje ikke alle er helt streite. Trenger ikke være medlem i tveita gjengen for å hjelpe kamerater. For å si det sånn,for meg er det en værre straff å bli stempla som tyster enn å bli straffa av politiet. Nå snakker jeg om bøter osv,skal ikke påstå at jeg hadde følgt det samme hvis det var snakk om fengsel i mangfoldig år,men nå er det snakk om en erstatningssak. Du syns tydeligvis at det er greit å tyste på kompiser,jeg syns ikke det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du syns tydeligvis at det er greit å tyste på kompiser,jeg syns ikke det. Tydelig at vi er uenige der jah... For å si det sånn,for meg er det en værre straff å bli stempla som tyster enn å bli straffa av politiet. Det er her noe går alldeles skeis. Du risikerer å få deg et rulleblad, og aldri slippe inn i USA, aldri få jobb som vekter, aldri få jobb i luftfarten, du risikerer fuckings mye på det der, så mye at jeg ikke forstår hvordan en kompis kan være verdt det. Enten har du et altfor lite nettverk der du må holde på hver bit av det, eller så har du et skremmende venne-forhold, der det er OK at venner er kriminelle. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du syns tydeligvis at det er greit å tyste på kompiser,jeg syns ikke det. Tydelig at vi er uenige der jah... For å si det sånn,for meg er det en værre straff å bli stempla som tyster enn å bli straffa av politiet. Det er her noe går alldeles skeis. Du risikerer å få deg et rulleblad, og aldri slippe inn i USA, aldri få jobb som vekter, aldri få jobb i luftfarten, du risikerer fuckings mye på det der, så mye at jeg ikke forstår hvordan en kompis kan være verdt det. Enten har du et altfor lite nettverk der du må holde på hver bit av det, eller så har du et skremmende venne-forhold, der det er OK at venner er kriminelle. ikke er jeg keen på å dra til USA,ikke er jeg er keen på jobb som tyttebærpoliti (vekter),ikke har jeg noen planer om å jobbe i luftfarten. Og nei,i en erstatningssak som denne så risikerer jeg ikke rulleblad,vi snakker om å utelate en liten detalj,som kan spare kompisen din for masse stress. Jeg har en stor vennekrets jeg JoachimR,og er godt fornøyd med den,selvom du som vestkantsgutt kanskje ser ned på sånne som oss? Vennene min får gjøre som dem vil,om det betyr litt kriminalitet,så er det deres valg,sier ikke at jeg støtter det,men jeg gidder ikke kjefte på dem for det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du gidder kanskje ikke kjefte på dem nei. Men du gidder å selv gjøre en ulovlig handling for å beskytte dem? Vilt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 i dine øyne ja,men la oss si at jeg har vært vitne til at en kompis har stjælt en bil,og jeg blir dratt inn til avhør. Istedenfor å tyste på han,så sier jeg heller at jeg ikke så noenting. men igjen,dette er meg,og du er deg,vi har helt forskjellige meninger om akkurat dette. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og du blir dermed skyldig i tilbakeholdelse av informasjon. Oi! Koselig! Du blir selv kriminell! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Propaganda: Kan du være så snill og ta mellomrom etter komma? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Men,det er forskjell på folk,du får gjøre som du vil,jeg gjør som jeg vil...jeg er villig til å ta en straff for kompisene mine,det er ikke du,det er din sak. Høres jo ut som om du er medlem av Tveitagjengen. Her i Norge pleier vi faktisk ikke ta på oss straff for kompisene våre. Det er en syk holdning du viser, når du forteller at du ikke ville hatt problemer med å gjøre dette. :!: :!: yea yea .. Etter hva jeg har lest fra deg siden jeg begynte å henge på HW.no så lever vi 2 i to vidt forskjellig miljøer. Du i ditt sikre vestkantmiljø,jeg i ett østkant miljø der kanskje ikke alle er helt streite. Trenger ikke være medlem i tveita gjengen for å hjelpe kamerater. For å si det sånn,for meg er det en værre straff å bli stempla som tyster enn å bli straffa av politiet. Nå snakker jeg om bøter osv,skal ikke påstå at jeg hadde følgt det samme hvis det var snakk om fengsel i mangfoldig år,men nå er det snakk om en erstatningssak. Du syns tydeligvis at det er greit å tyste på kompiser,jeg syns ikke det. Han såkalte kompisen prøver jo å få vegis straffe for noe han gjorde selv. At du ville tatt straffen for en drittsekk er din sak. foresten jeg bor på oslos beste østkant og kan ikke se noen sammenheng mellom det og hvem som skal ta straffen. edit såkalt ikke søkalt :!: Endret 17. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Propaganda: Kan du være så snill og ta mellomrom etter komma? nei. Anyways,jeg gidder ikke sitte å diskutere dette no videre,jeg har sagt min mening om dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Propaganda: Kan du være så snill og ta mellomrom etter komma? Du være så snill å slutte å kommenteres andres rettskriving? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ok, men det er vanskelig å lese hvis det,står,sånn,her Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ok, men det er vanskelig å lese hvis det,står,sånn,her Alldeles ikke,skaff deg briller Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ok, men det er vanskelig å lese hvis det,står,sånn,her Alldeles ikke,skaff deg briller Jeg har Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Nei går ikkje på nyeskolen. Endret 17. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ok, men det er vanskelig å lese hvis det,står,sånn,her Alldeles ikke,skaff deg briller Jeg har Tror ikke det var ment på den måten.. Men det ble vist litt off topic Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Når var "rettsaken"? Endret 17. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Mott Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ja får vi snart set det brevet du sa du skulle publisere? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ok, men det er vanskelig å lese hvis det,står,sånn,her shit..hvor pirkete går det ann å bli?? Er du norsklærer eller noe sånt? Så til saken...vegis har rett på advokat siden det var ikkje han som anmeldte saken...har hørt noe lignende. i vert fall, dei som blei anmeldt, får som normalt en advokat, og han/ho blir dekket av staten... men den episoden som eg hørte om var med en 14 åring...veit ikkje om det noen forskjeller der... men en ting: stå på ditt, forklar kva som skjedde så går alt fint. PS: han såkalte vennen din...VENN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå