Gå til innhold

blei dyttet inn i en middels ny mercedes = bulk.

VegardStr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nogelunde samme problem ein gang for lenge sia...

Jeg og ein venn var og lekte på ein eller annen fabrikk parkeringsplass,

det kom kjørende ein Mercedes og vennen min hev ein metall greie bak seg..

Ja, gjett hvor den traff....

Midt i hode på mercedesen og vennen min stakk av uten at jeg merka noe.

Gjett hvem som fikk skylda... RIKTIG.. MEG!! :mad:

Måtte ut med 3k i egenandel på forsikringa...

Lenke til kommentar
Hadde nogelunde samme problem ein gang for lenge sia...

Jeg og ein venn var og lekte på ein eller annen fabrikk parkeringsplass,

det kom kjørende ein Mercedes og vennen min hev ein metall greie bak seg..

Ja, gjett hvor den traff....

Midt i hode på mercedesen og vennen min stakk av uten at jeg merka noe.

Gjett hvem som fikk skylda... RIKTIG.. MEG!! :mad:

Måtte ut med 3k i egenandel på forsikringa...

hvorfor nektet du ikkje? fingeravtrykk på metal platen?

Lenke til kommentar
Tilbakeholde informasjon = lyve

men du ville ikke gjort det hvis du kunne spart kompisen din for en svær regning?

Gud da? Den er da vitterlig ikke så stor at den er verdt det? Og nei, jeg ville ikke gjort det. Han høres jo ikke ut som noen koselig kompis som ikke gidder å møte opp hvis han ikke må etc.

så du mener eg skal si sannheten, også etter møtet, så hater hele klassen meg? fordi eg tystet?
Er du midt i et gangstermiljø hvor tysting betyr døden?
Lenke til kommentar

Du hadde jo ikke fått straffen min? Det er det politiet vil at du skal tro...Politiet vil bruke alle midler for å få deg til å si hva som skjedde.

Er du vitne til no,og du havner i avhør så er det bare å si at du ikke så noe,samma kan det være om politiet er sikre i sin sak,så lenge du nekter så kan dem ikke gjøre no.

Hvis du får bot for noe en kompis har gjort,men dermed sparer han for en haug av penger,så kan du jo bare gi han den boten isteden..... er'n kompis,så betaler han den...

Men,det er forskjell på folk,du får gjøre som du vil,jeg gjør som jeg vil...jeg er villig til å ta en straff for kompisene mine,det er ikke du,det er din sak.

Lenke til kommentar

nei det er ikke helt slik dette Joachim, Han som dyttet/veltet inni meg, har jo skrevet brev om at han veltet, og siden han velger å si at han veltet, så så kan jo de egentlig bare være sannheten då, og då får eg jo ikkje skyld i det, fordi det e jo allefall ikkje min feil at han veltet ned en trapp.

hvis eg sier at han dyttet meg med vilje, så bli rdet strengere straff på han, siden då har han snakket usant til Purken og bil eier og meg. og då får han sikkert verre straff. for å lyge.

Men egentlig, så kan jo eg egentlig få straff for å lyge, hvis noen merker det. og det vil eg jo heller ikkje, uff. skulle ønske det gikk ann å sku tiden tilbake til før sommeren :p

Lenke til kommentar
Men,det er forskjell på folk,du får gjøre som du vil,jeg gjør som jeg vil...jeg er villig til å ta en straff for kompisene mine,det er ikke du,det er din sak.
Høres jo ut som om du er medlem av Tveitagjengen. Her i Norge pleier vi faktisk ikke ta på oss straff for kompisene våre. Det er en syk holdning du viser, når du forteller at du ikke ville hatt problemer med å gjøre dette.

Er det ditt problem om han får strengere straff? Det er jo uansett ikke en straffesak, så du (Vegis) må ha misforstått. Dette er en ERSTATTNINGSSAK, ingen vil få noen straff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...