Gå til innhold

blei dyttet inn i en middels ny mercedes = bulk.

VegardStr

Anbefalte innlegg

Da er det jo et uhell. Vet ikke om det endrer saken noe særlig though.

offentlig er det et uhell, men både eg og han vet at han skubbet meg, og han har spurt om eg kan holde kjeft om det, og de gjør eg, de får være han sitt problem.

samma f om hva han sier vel? sier han at han snubla,så får du la han holde seg til den historien,og du til din...det er jo bare for deg å si at du ble dytta,noe som skjedde etter at han snubla... ikke stress så fælt...du har ingen skyld....

Du skal lyve i konfliktrådet/retten? Eh...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det jo et uhell. Vet ikke om det endrer saken noe særlig though.

offentlig er det et uhell, men både eg og han vet at han skubbet meg, og han har spurt om eg kan holde kjeft om det, og de gjør eg, de får være han sitt problem.

samma f om hva han sier vel? sier han at han snubla,så får du la han holde seg til den historien,og du til din...det er jo bare for deg å si at du ble dytta,noe som skjedde etter at han snubla... ikke stress så fælt...du har ingen skyld....

Du skal lyve i konfliktrådet/retten? Eh...

snakker du om mitt innlegg? siden du quota det?

jeg mener ikke at han skal lyve,men han kan holde seg til sin historie...om han utelater noen detaljer er vel ikke no problem...han trenger jo ikke å si at han blei dytta med vilja...han kan si han blei dytta...og hvis de lurer på hvorfor,så veit dem jo at han andre snubla eller hva han mente at skjedde...saken er at Vegis ikke har skyld i det hele tatt...

Lenke til kommentar

jeg mener ikke at han skal lyve,men han kan holde seg til sin historie...om han utelater noen detaljer er vel ikke no problem...han trenger jo ikke å si at han blei dytta med vilja...han kan si han blei dytta...og hvis de lurer på hvorfor,så veit dem jo at han andre snubla eller hva han mente at skjedde...saken er at Vegis ikke har skyld i det hele tatt...

Så fordi du mener at Vegis ikke har noen skyld, så kan du fortelle ham at han bør smålyve litt? Fra noen papirer jeg driver med om dagen:

Note: deliberate omission of information can result in cancellation.

Og "tilbakeholdelse av informasjon" kan nok strengt talt regnes som løgn. Hvis Vegis har en så god sak som dere tror, hvorfor skal han da holde info tilbake?

Lenke til kommentar

Så fordi du mener at Vegis ikke har noen skyld, så kan du fortelle ham at han bør smålyve litt? Fra noen papirer jeg driver med om dagen:

Note: deliberate omission of information can result in cancellation.

Og "tilbakeholdelse av informasjon" kan nok strengt talt regnes som løgn. Hvis Vegis har en så god sak som dere tror, hvorfor skal han da holde info tilbake?

eg vil kanskje tilbakeholde informasjon, grunnet fordi han går i klassen min, og vil ikke skape et dårlig klassemiljø av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...