PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da er det jo et uhell. Vet ikke om det endrer saken noe særlig though. offentlig er det et uhell, men både eg og han vet at han skubbet meg, og han har spurt om eg kan holde kjeft om det, og de gjør eg, de får være han sitt problem. samma f om hva han sier vel? sier han at han snubla,så får du la han holde seg til den historien,og du til din...det er jo bare for deg å si at du ble dytta,noe som skjedde etter at han snubla... ikke stress så fælt...du har ingen skyld.... Du skal lyve i konfliktrådet/retten? Eh... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Da er det jo et uhell. Vet ikke om det endrer saken noe særlig though. offentlig er det et uhell, men både eg og han vet at han skubbet meg, og han har spurt om eg kan holde kjeft om det, og de gjør eg, de får være han sitt problem. samma f om hva han sier vel? sier han at han snubla,så får du la han holde seg til den historien,og du til din...det er jo bare for deg å si at du ble dytta,noe som skjedde etter at han snubla... ikke stress så fælt...du har ingen skyld.... Du skal lyve i konfliktrådet/retten? Eh... snakker du om mitt innlegg? siden du quota det? jeg mener ikke at han skal lyve,men han kan holde seg til sin historie...om han utelater noen detaljer er vel ikke no problem...han trenger jo ikke å si at han blei dytta med vilja...han kan si han blei dytta...og hvis de lurer på hvorfor,så veit dem jo at han andre snubla eller hva han mente at skjedde...saken er at Vegis ikke har skyld i det hele tatt... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 nett det samme som på 17.mai i år, jeg skulle kødde med noen kamerater, og der lå det en Colaflaske på bakken, jeg spende den selfølgelig mot de og traff bilen Vart en tydelig stor bulk vi sprang bare vekk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 er vel ikke no å smile av det? hvor dum går det ann å bli? hadde det vært min bil og jeg fikk tak i deg så skulle du jaggu meg fått deng! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 er vel ikke no å smile av det? hvor dum går det ann å bli? hadde det vært min bil og jeg fikk tak i deg så skulle du jaggu meg fått deng! Ja,hadde dårlig samvittighet hele dagen :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 igjen,er det morsomt?`ser lissom ikke hva som er morsomt med det... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 igjen,er det morsomt?`ser lissom ikke hva som er morsomt med det... Er ikke morsomt, jeg tok feil Smilie skulle ta denne : Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 det må du aldri gjøre igjen. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Smilies er roten til alt ondt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Smilies er roten til alt ondt. jepp,bare se på hvor stor misforståelsen ble når han la til feil smiley! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Håper alt ordna seg for deg da. Frå ein Sunnmøring frå nabokommuna. Nærmare bestemt Ulstein kommune. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg tror også det ordner seg til slutt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det var bare en bul inn i metallet, var ikke noe ekstremt, var slik at du kunne bare dytte det ut igjen tenker jeg, men den viste litt Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 når er det du ska i forligsrådet da ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 snakker du om mitt innlegg? siden du quota det? jeg mener ikke at han skal lyve,men han kan holde seg til sin historie...om han utelater noen detaljer er vel ikke no problem...han trenger jo ikke å si at han blei dytta med vilja...han kan si han blei dytta...og hvis de lurer på hvorfor,så veit dem jo at han andre snubla eller hva han mente at skjedde...saken er at Vegis ikke har skyld i det hele tatt... Så fordi du mener at Vegis ikke har noen skyld, så kan du fortelle ham at han bør smålyve litt? Fra noen papirer jeg driver med om dagen: Note: deliberate omission of information can result in cancellation. Og "tilbakeholdelse av informasjon" kan nok strengt talt regnes som løgn. Hvis Vegis har en så god sak som dere tror, hvorfor skal han da holde info tilbake? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Håper alt ordna seg for deg da. Frå ein Sunnmøring frå nabokommuna. Nærmare bestemt Ulstein kommune. Eg bor faktsik i Hærøy kommune. Endret 17. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 snakker du om mitt innlegg? siden du quota det? jeg mener ikke at han skal lyve,men han kan holde seg til sin historie...om han utelater noen detaljer er vel ikke no problem...han trenger jo ikke å si at han blei dytta med vilja...han kan si han blei dytta...og hvis de lurer på hvorfor,så veit dem jo at han andre snubla eller hva han mente at skjedde...saken er at Vegis ikke har skyld i det hele tatt... Så fordi du mener at Vegis ikke har noen skyld, så kan du fortelle ham at han bør smålyve litt? Fra noen papirer jeg driver med om dagen: Note: deliberate omission of information can result in cancellation. Og "tilbakeholdelse av informasjon" kan nok strengt talt regnes som løgn. Hvis Vegis har en så god sak som dere tror, hvorfor skal han da holde info tilbake? eg vil kanskje tilbakeholde informasjon, grunnet fordi han går i klassen min, og vil ikke skape et dårlig klassemiljø av den grunn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tilbakeholde informasjon = lyve Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 mn eg kan jo si det at eg blei skubbet til, og hvis han då sier det at han snublet, så dyttet jo han til meg på en måte då, men det som e, det e at han nekter på at han dyttet meg med vilje den dag i dag.men han ment eikkje de rett etterpå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nå vikler du deg inn så mye at jeg har falt av. Uansett. SI SANNHETEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå