VegardStr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 dete hele begynte med at en i klassen min sto oppå en trapp og vi sto og snakket med andre ei klassen, så skulle han bare kødde litt med meg, så han dyttet meg ganske hardt, som endte at eg veltet inni reklameskiltet som igjenn blei trykt inn i siden på en middels ny mercedes. EDIT: han dyttet meg uten at eg viste om det. det eg lurer på er om eg har et ansvar i denne saken? kan eg risikere å må betale halve summen på reprasjonene? ( reprasjons sum= ca 15 000) Eier av bil har kontaktet meg, og vil at eg skal være med å skrive under skade meldingen... HJELP HJELP HJELP, kan eg puste rolig? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det var jo ikke din feil.. Det var vennen din sin. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 håper det ordner seg slik, men hvrfor ville eier ha meg med å skrive under på skade melding? eg er jo bare en mellom mann, er det slik rutinen er? må alle som er innblandet på noen som helt måte vær emed å skrive under på skademeldinger? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Så eieren at du gjorde det da? Er ikke sikkert han har forstått situasjonen. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 nei, eier så ikke situasjonen, men eg har jo forklart eier hvordan alt skjedde, men vil fortsatt at eg skal være med å skrive på den skade meldingen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 nei, eier så ikke situasjonen, men eg har jo forklart eier hvordan alt skjedde, men vil fortsatt at eg skal være med å skrive på den skade meldingen. Da er det vel bare å nekte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Greit at du skal være med siden du faktisk vet hva som skjedde, men en skademelding må du ikke skrive under på siden du da involverer et forsikringselskap som muligens har mulighet til å kreve deg for penger siden kroppen din ikke har ansvarsforsikring. Det enkleste å sannsynligvis billigste for alle parter er nok og ta dette utenom forsikringa. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Prat med pappan din! Fedre vet slikt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvis ikke noen skriver under på skademeldingen, får eier av bilen skadene dekket av forsikrings-selskapet da? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ta med deg kompisen din å få han til å skrive under, eller hvertfall betale. Det var et uhell, men det betyr ikke at dere slipper billig unna Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Du må iallefall ikke skrive under. Prat med kompisen din, du. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 som alle andre: skriv aldri under! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 ring forsikringsselskapet og hør med de, spørst litt hvordnan forsikring denne fyren har, har han god forsirking slepper han gjerne bonustap på slike skader. Hvor gammal er du ? Husker at en eg kjenner kasta en stein på en bil uten noen grunn (litt meningsløst) , knuste iallefall ruta og litt til. Men han kunne vist ikkje være ansvarlig for slik i følge forsikringsselskapet, så det måtte sjåføren dekke vist det skulle tas på forsikringa. Men uansett, vil ikkje skreve på ei slik skademelding alene, ta med 1stk far eller noe lignende som har greie på slikt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ta kontakt med et forsikringselvskap, de har peiling på slike ting. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvis ikke noen skriver under på skademeldingen, får eier av bilen skadene dekket av forsikrings-selskapet da? Det blir vel en egenandel, å den er jo ganske stor noen ganger, spørs hva reparasjonskostnadene blir på.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det burde skrive under. Det vitner om velstand og mye penger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Det burde skrive under. Det vitner om velstand og mye penger. Eller bare dumhet.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 pris antydning på skaden ca mellom 10 og 20 tusen flere vitner så at eg ikke har skyld i det, og var en uheldig mellom mann. og til en som spurte over her, eg er 16 år. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) vegis har du skrevet under? Ikke gjør det, en kompis min gjorde det og måtte betale selv om han hadde ikke noe med saken å gjøre Endret 21. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 nei, har ikke skrevet under, og etter det dere skriver her, så kommer eg ikke til å gjør edet heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå