Gå til innhold

Idiotisk Gnome blir lurt.


Anbefalte innlegg

Dere som syntes dette var dårlig gjort, husk at gnomen er i ALLIANCE territorium. Han har faktisk total kontroll over hva fiender kan gjøre med han når han er i en alliance sone.

så du synes det er greit å ganke en lvl 1 spiller hvis han er uheldig og blir pvp enabla?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Dere som syntes dette var dårlig gjort, husk at gnomen er i ALLIANCE territorium. Han har faktisk total kontroll over hva fiender kan gjøre med han når han er i en alliance sone.

Jeg vet ikke hvordan sauen funker, eller om den er merket som et medlem av Horde, eller om den går som en plain sau. Og dersom man blir drept av sauen, blir man da PvP enabled?

Lenke til kommentar
Dere som syntes dette var dårlig gjort, husk at gnomen er i ALLIANCE territorium. Han har faktisk total kontroll over hva fiender kan gjøre med han når han er i en alliance sone.

så du synes det er greit å ganke en lvl 1 spiller hvis han er uheldig og blir pvp enabla?

chokke, Hvis han er i sitt eget territorium syntes jeg det er helt greit. Husk, fienden kan ikke gjøre deg til et gyldig mål der, kun du selv kan åpne døren for at fiender kan angripe deg, liker du det ikke trenger du ikke gjøre mere enn å vente 5 minutter for å stenge igjen døra. Da kan ingen angripe deg, dette virker det ikke som at Luckystrike var klar over, uvitenhet straffer seg.

Trenger forresten ikke å svare på dette, enten du er enig eller uenig, det har ikke noe å si uansett.

Kazyuo, Det står noe sånt som "Sheep" sammen med <Mainsteins guardion> eller <Mainsteins minion> - det er ikke snakk om noen kamuflerbar "felle" som lurer deg til å bli åpen for angrep fra fiender.

Lenke til kommentar
Dere som syntes dette var dårlig gjort, husk at gnomen er i ALLIANCE territorium. Han har faktisk total kontroll over hva fiender kan gjøre med han når han er i en alliance sone.

så du synes det er greit å ganke en lvl 1 spiller hvis han er uheldig og blir pvp enabla?

chokke, Hvis han er i sitt eget territorium syntes jeg det er helt greit. Husk, fienden kan ikke gjøre deg til et gyldig mål der, kun du selv kan åpne døren for at fiender kan angripe deg, liker du det ikke trenger du ikke gjøre mere enn å vente 5 minutter for å stenge igjen døra. Da kan ingen angripe deg, dette virker det ikke som at Luckystrike var klar over, uvitenhet straffer seg.

Trenger forresten ikke å svare på dette, enten du er enig eller uenig, det har ikke noe å si uansett.

Kazyuo, Det står noe sånt som "Sheep" sammen med <Mainsteins guardion> eller <Mainsteins minion> - det er ikke snakk om noen kamuflerbar "felle" som lurer deg til å bli åpen for angrep fra fiender.

nei, men hvis han var noob så har han vel ikke peil på hva han skulle gjøre så han angriper alt. Og da mener jeg det er urettferdig og slemt å sende sauen på han hele tia...

Lenke til kommentar
Hele serveren? Ingen verdens ting å gjøre i et MMO? Var da voldsomt så du skulle generalisere da. Om reglene i spillet tillater det eller ikke har ikke så mye med saken å gjøre, fortsatt dårlig gjort.

 

Jeg syntes denne filmen ikke var særlig morsom og syntes oppførselen til roguen var lavmål og drittsekk-aktig. Hvis du har problemer med å skjønne det, så får det nesten bare være slik. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg klarere.

Helt greit at du syntes dette, men. Det er et stort men: Grunnen til jeg "sender" (sauen lever sitt eget liv og jeg må få agro før den angriper...Pvp-flagga gjelder som agro) sauen på han et par ganger så skulle jeg bare se hva som skjedde. Så lar jeg han være fordi det egentlig ikke var så morsomt å se sauen løpeog drepe han. Så når jeg møter han igjen senere når han ikke er pvp-flagga og han begynner å løpe for livet fra sauen, det er da morroa starter! Han løper litt, slår litt til på mobs, løper igjen, løper i ring rundt trær...osv. Det som spesielt gjorde det morsomt er løpestilen til gnomer, litt fremoverlent og beina flyr som trommestikker.

 

Selv syntes jeg dette var utrolig morsomt, og mekka derfor denne filmen.

 

Jeg kan forstå at du kanskje ikke syntes den var så morsom, men det er mange, mange, MANGE som syntes den var morsom.

 

Det jeg stiller meg helt uforståelig for er at du kaller meg fjortis og lavmæl- og drittsekkoppførsel. Det syntes jeg blir for dumt, selv om du ikke syntes den var morsom. Det blir litt sånn "jeg syntes det ikke var morsomt, du er dum"-stil...

Lenke til kommentar
nei, men hvis han var noob så har han vel ikke peil på hva han skulle gjøre så han angriper alt. Og da mener jeg det er urettferdig og slemt å sende sauen på han hele tia...

var jo det som skjedde. Sauen ble rett og slett for kraftig, så han rakk ikke gjøre noe. Syntes selv dette ble kjedelig, så jeg lot han være. (Som du ser av filmen sender jeg bare sauen på han to ganger. En gang angriper han, to ganger "sender" (se post over hvordan den fungerer) jeg den på han. Men dette var ikke noe morsomt. Det morsome starter jo ikke før han IKKE er pvp-flagga. Hadde jeg drept han hele tiden mens han var flagga, hadde jeg vært et tragisk stykke treskalle.

Lenke til kommentar
Det jeg stiller meg helt uforståelig for er at du kaller meg fjortis og lavmæl- og drittsekkoppførsel. Det syntes jeg blir for dumt, selv om du ikke syntes den var morsom. Det blir litt sånn "jeg syntes det ikke var morsomt, du er dum"-stil...

Har da aldri kalt deg fjortis. At jeg ikke syntes det var morsomt er en ærlig sak og ser ikke helt hvordan jeg påstår du er dum med en slik mening. Men la meg gjøre et lite poeng; hvis dere mener slik oppførsel er helt greit og at det ikke må taes så alvorlig. Ja, da synes jeg jammen dere må tåle at andre oppfatter det som lavmål/drittsekk oppførsel og faktisk gir beskjed om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...