Gå til innhold

Idiotisk Gnome blir lurt.


Anbefalte innlegg

He-he... de fleste har forskjellige oppfatninger - heldigvis.

Setter man seg i gnomen sitt sted kan det nok ha sett litt håpløst ut, men det ER en artig greie rundt dette, også.

Cool ned, alle, "snutten" er utvilsomt underholdene, selv om man seff kan diskutere æres-begreper. Men d er jo 1 av momentene som gjør WoW til et (altfor) altoppslukende spill.

Ha en god helg, forresten, og vær litt ute også. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, må nesten le av de som tar slike ting så dønn seriøst. Som du ser i innledningen i filmen, så skjedde dette rett etter en server-restart klokka 4 på natta. Da var det 3 stk i orgrimmar, og da er det jo sikkert masse andre rundt på serveren å finne på noe med... Så jeg tok turen for å utforske litt. Hadde faktisk ingen planer, bare traska rundt og så etter bråk. Så skjedde bare ting som førte til neste osv.

 

Og til de som har kalt meg diverse ting, lempa mye dritt om  meg osv (Kazuo, jonathankrane, Complexion), her er mitt svar:

 

:!:  :!:  :!:  :!:  :!:   

 

hvor i alle dager har humoren deres blitt av? Må bare riste på hue, og le enda mere av utsagnene deres. Maken til veslevoksne er det lenge siden jeg har sett på et forum...

 

"uuhu, har slutter med WoW etter dette!"

"Buhu, dette er slakt av lowlvl's!"

"snufs, dra inn i startområdet og drepe og ødelegge for alle!"

 

Cry me a river...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det jeg. Du sier jo at det eneste du har å si til dette er " :!: :!: :!: :!: :!: :!: ". Dette sier meg en ting; Du går på barneskolen.

 

Cry me a river...

Nok en linje som får meg til å tro at du går på barneskolen: Du hører på Justin Timerlake.

 

Det at flere av dere andre sier; "Dette ER en et morsomt klipp, uansett hva dere andre mener" vet jeg faktisk ikke hva jeg skal svare på. Er det slik at det er dere som bestemmer om jeg skal synes noe er morsomt eller ikke?

 

En ting jeg også har reagert på her er at personer man ut ifra tidligere poster her på forumet, har reagert akkurat slik man forventer det. De som man oppfatter som kiddies har synes det har vært morsomt, mens litt mer reale personer har tatt filmen for det den der - min mening selvsagt - idiotisk teit.

 

Greit at dere synes det er hysterisk morsomt å ødelegge for folk, men det får da også være deres problem!

 

Og en siste ting: Hvordan skal en voksen person kunne være veslevoksen?

:shrug:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Synes nå ikke den var så altfor morsom, men jeg måtte dra litt på smilebåndene av og til, ja... :)

 

Det at den var planlagt har faktisk også slått meg, ingen er vel så dum? Omtrent det samme som den Leeroy filmen... Den er ganske morsom selv om man vet at den er fake. :p

 

Det er vel ikke noe å starte en krangel for?

 

Edit: Leif...

Endret av UGK
Lenke til kommentar
hehe, må nesten le av de som tar slike ting så dønn seriøst. Som du ser i innledningen i filmen, så skjedde dette rett etter en server-restart klokka 4 på natta. Da var det 3 stk i orgrimmar, og da er det jo sikkert masse andre rundt på serveren å finne på noe med... Så jeg tok turen for å utforske litt. Hadde faktisk ingen planer, bare traska rundt og så etter bråk. Så skjedde bare ting som førte til neste osv.

 

Og til de som har kalt meg diverse ting, lempa mye dritt om meg osv (Kazuo, jonathankrane, Complexion), her er mitt svar:

 

:!: :!: :!: :!: :!:

 

hvor i alle dager har humoren deres blitt av? Må bare riste på hue, og le enda mere av utsagnene deres. Maken til veslevoksne er det lenge siden jeg har sett på et forum...

 

"uuhu, har slutter med WoW etter dette!"

"Buhu, dette er slakt av lowlvl's!"

"snufs, dra inn i startområdet og drepe og ødelegge for alle!"

 

Cry me a river...

At du gjorde som et infall midt på natten og lo litt av det kan unnskyldes med så mangt, men at du faktisk lagde film snutt av det og publiserte det for å latterlig gjøre en annen spiller synes jeg er ganske lavmål. :thumbdown:

Lenke til kommentar
hehe, må nesten le av de som tar slike ting så dønn seriøst. Som du ser i innledningen i filmen, så skjedde dette rett etter en server-restart klokka 4 på natta. Da var det 3 stk i orgrimmar, og da er det jo sikkert masse andre rundt på serveren å finne på noe med... Så jeg tok turen for å utforske litt. Hadde faktisk ingen planer, bare traska rundt og så etter bråk. Så skjedde bare ting som førte til neste osv.

 

Og til de som har kalt meg diverse ting, lempa mye dritt om  meg osv (Kazuo, jonathankrane, Complexion), her er mitt svar:

 

:!:  :!:  :!:  :!:  :!:   

 

hvor i alle dager har humoren deres blitt av? Må bare riste på hue, og le enda mere av utsagnene deres. Maken til veslevoksne er det lenge siden jeg har sett på et forum...

 

"uuhu, har slutter med WoW etter dette!"

"Buhu, dette er slakt av lowlvl's!"

"snufs, dra inn i startområdet og drepe og ødelegge for alle!"

 

Cry me a river...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på det jeg. Du sier jo at det eneste du har å si til dette er " :!: :!: :!: :!: :!: :!: ". Dette sier meg en ting; Du går på barneskolen.

 

Cry me a river...

Nok en linje som får meg til å tro at du går på barneskolen: Du hører på Justin Timerlake.

 

Det at flere av dere andre sier; "Dette ER en et morsomt klipp, uansett hva dere andre mener" vet jeg faktisk ikke hva jeg skal svare på. Er det slik at det er dere som bestemmer om jeg skal synes noe er morsomt eller ikke?

 

En ting jeg også har reagert på her er at personer man ut ifra tidligere poster her på forumet, har reagert akkurat slik man forventer det. De som man oppfatter som kiddies har synes det har vært morsomt, mens litt mer reale personer har tatt filmen for det den der - min mening selvsagt - idiotisk teit.

 

Greit at dere synes det er hysterisk morsomt å ødelegge for folk, men det får da også være deres problem!

 

Og en siste ting: Hvordan skal en voksen person kunne være veslevoksen?

:shrug:

Lmao..

Filmen var god men tråder som dette får jeg alltid et større glis av...

Alltid en eller annen moralsk grinerunge som må prøve å sette et 'godt, voksent' eksempel som Complexion i en mengde..

Og gamle argumenter som fjortisshumor, du er liten osv.. De som argumenterer med slikt har mest sansynlig ikke kommet forbi alderen selv, og føler seg sikker i sin sak ved å prøve å være så voksen som mulig.

Man klarer aldri å unngå de som ikke vil høre eller skjønne. Detter er også folk som aldri finner seg i det gamle ordtaket 'er man med på leken får man tåle steken'. Filmen i seg selv tok vel max 10 min av spilletiden til Luckystrike....

I've made my point og jeg gidder ikke å fortsette å diskutere dette selv om noen overfølsome 'moralske' mennesker skal quote å være uenig, (med mindre noen kommer med enda mer latterlige argumenter som å si at WoW likner mer på fotball enn krig.) noe som sikkert skjer.

 

 

vonManstein: Synes du var for snill, ettersom sheepen ser ut til å ha AoE.. Du kunne kjørt den i en mob han slo på..

 

Det at den var planlagt har faktisk også slått meg, ingen er vel så dum? Omtrent det samme som den Leeroy filmen... Den er ganske morsom selv om man vet at den er fake.
Etter hva jeg har hørt er det en gjennskapelse av noe som har skjedd.. Fake ?
Lenke til kommentar

Ja, du har rett Fnix. Selvsagt er jeg en overfølsom liten drittunge på 14. Jeg har feil du har rett. Filmen er hysterisk morsom - selvsagt tok jeg feil igjen. Unnskyld at jeg har sagt at jeg synes det er umoralsk det som gjøres i filmen. Unnskyld Fnix. Selvsagt har jo du rett. Det er helt naturlig å gjøre slikt, og alle burde egentlig gjøre det. Kan ikke skjønne at jeg har tatt så feil.

 

At man skal kunne oppføre seg i et spill hvor ingen vet ens virkelig identitet ser jeg på som en selvfølge. Kiddies som [nevner ikke noen navn - dere vet hvem dere er] skaper er dårlig rykte for oss andre. Vi som ikke er sykelig opptatt av å ødelegge for andre - selv om dette nå tydeligvis er iscenesatt - hvilket IKKE kom frem før veldig sent.

 

Kikket for nysgjerrigshetens skyld innpå profilen til Fnix for å sjekke alderen hans, siden han påstår at jeg er en drittunge. Det kommer vel ikke som noe sjokk at han har fjernet alderen sin? :ermm:

 

Men jeg gjentar meg selv før jeg mest sannsynlig trekker meg ut av denne tråden her. Beklager Fnix, selvsagt har jo du rett. Jeg er jo bare usannsynlig dum som ikke ser hvor morsomt det er å plage characters som ikke har en snøballs sjanse i helvete mot deg. Folk har meninger, og utifra titlen på tråden ønsker trådstarter å starte en krangel. Blir det samme som jeg skulle brukt samme filmen, startet en ny tråd og navngitt den "Idiotisk fjortiss plager liten gnom". Debatten blir startet uansett.

Lenke til kommentar
Cry me a river...

Nok en linje som får meg til å tro at du går på barneskolen: Du hører på Justin Timerlake.

Fordi man hører på Justin Timberlake, så går man på barneskolen?

 

Hmm, hva om du setter opp ei liste over hvilke klassetrinn alle forumbrukerene her er på utifra musikksmaken, eller enda bedre? Hva om du benytter deg av mindre ubrukelige utsagn i din neste forumpost?

 

 

Det at flere av dere andre sier; "Dette ER en et morsomt klipp, uansett hva dere andre mener" vet jeg faktisk ikke hva jeg skal svare på. Er det slik at det er dere som bestemmer om jeg skal synes noe er morsomt eller ikke?

 

Les, og se neste quote:

 

En ting jeg også har reagert på her er at personer man ut ifra tidligere poster her på forumet, har reagert akkurat slik man forventer det. De som man oppfatter som kiddies har synes det har vært morsomt, mens litt mer reale personer har tatt filmen for det den der - min mening selvsagt - idiotisk teit.

 

Virker for meg som du sier nøyaktig det samme som du påstår andre har sagt her, bare at du har byttet om rollene. Du sier jo her at "kiddies" (negativt i mine øyne) syens det var morsomt, mens dere "reale" (tydeligvis mye høyere stående, virker det som?) synes det var noe "idiotisk teit" som du formulerer det. For meg virker det på samme måte som å si at; "Synes du denne filmen er morsom er du en "kiddie", men hvis du synes den er "idiotisk teit" så er du "mer real", og sånn er det, fordi det sier jeg."

 

 

Ja, du har rett Fnix. Selvsagt er jeg en overfølsom liten drittunge på 14. Jeg har feil du har rett. Filmen er hysterisk morsom - selvsagt tok jeg feil igjen. Unnskyld at jeg har sagt at jeg synes det er umoralsk det som gjøres i filmen. Unnskyld Fnix. Selvsagt har jo du rett. Det er helt naturlig å gjøre slikt, og alle burde egentlig gjøre det. Kan ikke skjønne at jeg har tatt så feil.

Her har du tydeligvis ikke klart å svare på kritikken, så du velger tydeligvis å bruke "omvendt psykologi" i et forsøk på å latterliggjøre Fnix sitt innlegg. Skal ikke tolke for mye, det kan jo hende jeg misforstår, men det er slik det virker for meg.

Etter det å ha lest flere av innleggene dine i denne tråden virker det som du har en arrogant holdning til andre som er yngre enn deg. Dette er da ikke særlig voksent? Ville ikke du satt pris på å bli tatt seriøst når du var yngre?

 

 

Kikket for nysgjerrigshetens skyld innpå profilen til Fnix for å sjekke alderen hans, siden han påstår at jeg er en drittunge. Det kommer vel ikke som noe sjokk at han har fjernet alderen sin?

Og du har logger for når han var inne å endret på brukeropplysninger sist, og hva han endret? Du er klar over at veldig mange forumbrukere foretrekker anonymitet, ikke bare for å ikke stå ansvarlige for poster, men også for å unngå uheldige tilfeller med besøk i virkeligheten av folk som er ute etter litt mer enn bare en vennelig klem?

 

Jeg er jo bare usannsynlig dum som ikke ser hvor morsomt det er å plage characters som ikke har en snøballs sjanse i helvete mot deg. Folk har meninger, og utifra titlen på tråden ønsker trådstarter å starte en krangel. Blir det samme som jeg skulle brukt samme filmen, startet en ny tråd og navngitt den "Idiotisk fjortiss plager liten gnom". Debatten blir startet uansett.

Her er jeg faktisk enig med deg. Teit emnefelt, blir jo for å drite ut en stakkar. Burde skiftes.

 

 

Du blir kanskje provosert av å lese dette, men jeg råder deg til å ikke ta deg nær. Tross alt jeg er jo bare en "kiddie" på 17, ikke en real ansvarlig voksen sjel som du framstår..

:w00t:

Lenke til kommentar
Ja, du har rett Fnix. Selvsagt er jeg en overfølsom liten drittunge på 14. Jeg har feil du har rett. Filmen er hysterisk morsom - selvsagt tok jeg feil igjen. Unnskyld at jeg har sagt at jeg synes det er umoralsk det som gjøres i filmen. Unnskyld Fnix. Selvsagt har jo du rett. Det er helt naturlig å gjøre slikt, og alle burde egentlig gjøre det. Kan ikke skjønne at jeg har tatt så feil.

:)

 

Argumenterer pga alderen, ja.

Du burde lære deg elementære ting som lese, forstå så argumentere... Og bruke omvendt psykologi for de som bryr seg.

Sa aldri at du var 14, heller ikke drittunge. Påpekte at det alltid måtte være en som deg i en mengde, heller bedømte jeg ingen for rett eller galt.

 

At man skal kunne oppføre seg i et spill hvor ingen vet ens virkelig identitet ser jeg på som en selvfølge.
Da bør du ta en titt igjen. Det er et spill og ikke en virkelighet. Her mistet jeg all respekt for dine synspungter på hva WoW er. I WoW kan man ta en rolle å nettopp være den man ikke er.

 

Kiddies som [nevner ikke noen navn - dere vet hvem dere er] skaper er dårlig rykte for oss andre.
Forferdelig arrogant holdning fra en som føler seg 'oppi åra' (inn med tesje; gammel, moden). De aller fleste som spiller WoW er tenåringer. De aller fleste, selv unge folk drar ikke alle over en kam, dog kanskje du gjør det.

 

selv om dette nå tydeligvis er iscenesatt - hvilket IKKE kom frem før veldig sent.
For en lv 3 er jo et alltvidende, vandrende WoWleksikon. Trådstarter kallte ham idiot noe som også blir feil ettersom det er ganske få WoW orakler der ute. Han var nybegynner noe vi alle er + at han lærte av det.

 

Kikket for nysgjerrigshetens skyld innpå profilen til Fnix for å sjekke alderen hans, siden han påstår at jeg er en drittunge. Det kommer vel ikke som noe sjokk at han har fjernet alderen sin?
Den har ganske enkelt aldri stått der. Igjen så bedømmer du folk etter alderen å prøver å komme frem som et modent eksempel. Jeg er 20, og jeg bryr meg ikke om alderen din, derimot jeg bryr meg om holdningen.

 

Jeg er jo bare usannsynlig dum som ikke ser hvor morsomt det er å plage characters som ikke har en snøballs sjanse i helvete mot deg.
Du vet ikke en gang selv reaksjonen til Luckystrike, du satt sikkert deg selv i hans situasjon å dro konklusjoner. Hadde jeg vært i Luckystrike sine sko å sett tilbake hadde jeg hatt et stort smil om munnen.

 

Folk har meninger, og utifra titlen på tråden ønsker trådstarter å starte en krangel.
Skal ikke argumentere i mot. Jeg bare påpekte at i en mengde måtte det alltid være en som ikke ser mulighetene, og bare argumenterer ut i fra seg selv og sine egene synspungter. I dette tilfellet; 'moralpreken' din.

 

Blir det samme som jeg skulle brukt samme filmen, startet en ny tråd og navngitt den "Idiotisk fjortiss plager liten gnom". Debatten blir startet uansett.

Ja, den blir startet å man trenger ikke å trolle får å få den i gang. Enig.
Lenke til kommentar
At man skal kunne oppføre seg i et spill hvor ingen vet ens virkelig identitet ser jeg på som en selvfølge.
Da bør du ta en titt igjen. Det er et spill og ikke en virkelighet. Her mistet jeg all respekt for dine synspungter på hva WoW er. I WoW kan man ta en rolle å nettopp være den man ikke er.

Å lure en ny spiller til å bli pvp tagget vil jeg ikke kalle å ta på meg en rolle. Det er ren å skjer drittsekk oppførsel for å plage en annen spiller. Men men.. jeg er vel bare enda en "moralsk grinerunge" siden jeg er så frekk å være uenig om at dette var morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...