Gå til innhold

Idiotisk Gnome blir lurt.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette er faen meg mangel av etiquette i praksis - det er temmelig tydelig at Luckystrike ikke har veldig mye peil innen World of Warcraft, og det eneste denne halvapen av en Undead presterte å gjøre her er å gjøre livet surt for en nybegynner.

Hvordan folk kan finne glede i noe såpass idiotisk som det her er faktisk forbi meg.

 

Dog, er vel detta kanskje bevis på at Blizzard virkelig trenger å få inn mer end-game content.

 

(Jada, "Det er jo all-out war, stikk til en carebare server lol!", men dette er bare for lavmål - selv for den generelle WoW spiller. Jeg hadde skammet meg over å vært i guild med denne halvapen.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er faen meg mangel av etiquette i praksis - det er temmelig tydelig at Luckystrike ikke har veldig mye peil innen World of Warcraft, og det eneste denne halvapen av en Undead presterte å gjøre her er å gjøre livet surt for en nybegynner.

Hvordan folk kan finne glede i noe såpass idiotisk som det her er faktisk forbi meg.

 

Dog, er vel detta kanskje bevis på at Blizzard virkelig trenger å få inn mer end-game content.

 

(Jada, "Det er jo all-out war, stikk til en carebare server lol!", men dette er bare for lavmål - selv for den generelle WoW spiller. Jeg hadde skammet meg over å vært i guild med denne halvapen.)

Du kan trøste deg med at lille Luckystrike sikkert har fått ganske mange whispers og forhåpentlig vis blitt en del bedre i spillet enn det andre folk med like lite erfaring har fått på level 2. ;)

Lenke til kommentar

Nei, dette var virkelig stusselig. Det er vel ikke bare meg som finner den veldig teit, og jeg må si jeg ble skuffet da jeg så at de snakket norsk på guildchatten. Nå er det vel en kjensgjerning at nordmenn oppfører seg dårlig i MMORPG'er, og denne idioten som lagde denne... ja... han trenger tydeligvis ikke mye for å underholdes.

 

Plage newbies på den måten der er smakløst altså!

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Du kan trøste deg med at lille Luckystrike sikkert har fått ganske mange whispers og forhåpentlig vis blitt en del bedre i spillet enn det andre folk med like lite erfaring har fått på level 2. ;)

Mest sannsynlig har de aller fleste whisperet han og kalt han en idiot, og vedkommende gidder ikke spille lenger.

 

Er jo godt at folk representerer det Norske WoW miljøet på en god måte ;)

Lenke til kommentar

Herregud så folk overdriver her, vi lo oss skakk når han gjorde det og jeg tipper at dere hadde gjort det samme om dere var i våre fotspor. Syntes dere virkelig at det han gjorde var så ille? Det tok ikke lang tid før gnome skjønte poenget, så jeg tviler sterkt på at gnomen fikk ødelagt spillopplevelsen akkurat. Chill folkens :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Herregud så folk overdriver her, vi lo oss skakk når han gjorde det og jeg tipper at dere hadde gjort det samme om dere var i våre fotspor. Syntes dere virkelig at det han gjorde var så ille? Det tok ikke lang tid før gnome skjønte poenget, så jeg tviler sterkt på at gnomen fikk ødelagt spillopplevelsen akkurat. Chill folkens :)

Hvem er "vi", i denne sammenheng? Og jeg pleier som regel ikke å synes at abuse av andre spillere er fest, poenget er jo det faktum at han er fullstendig ape mot en kar som nettopp har begynnt å spille spille.

 

Hva er strengt tatt vitsen? Dette lukter jo fjortiss-oppførsel lang vei.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

En ting er at han skjønte poenget, en annen ting er at han fortsatte. Jeg hadde blitt fly forbannet over at retards skal komme inn i _nybegynnerområdet_ - det ene stedet man skal få være i fred - for å plage deg.

 

At dere lo dere skakke... vel... det sier jo litt om dere. Dere er vel kanskje blant de som ødelgger for lowlevels på havnen i Menethil Harbor også?

Lenke til kommentar

Fjortiss oppførsel? At vi leker litt med en lowlevel? Hva ser dere som humor i wow? De tragiske emotene? Leeroy? Ærlig talt så hadde jeg ledd om jeg hadde vært gnomen også, og han lærte sikkert litt av det og :p

 

edit: og ærlig talt så tror jeg at de fleste som har sett den ler mer enn de kritiserer.

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar

Som alltid er det noen som skal synse, med dette var da helt hinsides.

Tror neppe den rimelig korte moroa Manstein hadde med Luckystrike gjorde noen særlig forskjell på sistnevntes videre spillopplevelse.

Hvis det var slik, ville alle lagt spille på hylla første gangen de ble overfalt og corpsecampet.

Men masse kudos til kjerringene mot strømmen, slikt skaper humor på kammerset! :thumbup:

Lenke til kommentar
for å si det sånn, hadde det vært video av meg, og funnet den i ettertid, hadde jeg ledd meg ihjel :p

hehe ;) men for oss som kjenner deg forstår vi jo det ;)

 

Uansett.. WoW highlvl ting å gjøre kan det fort bli litt lite av og da må man jo leke litt, selv om dette kanskje ble en kjip første opplevelse av WoW for en stakkars luckystrike :S og det er ikke mye positivt..

Lenke til kommentar

hehe, må nesten le av de som tar slike ting så dønn seriøst. Som du ser i innledningen i filmen, så skjedde dette rett etter en server-restart klokka 4 på natta. Da var det 3 stk i orgrimmar, og da er det jo sikkert masse andre rundt på serveren å finne på noe med... Så jeg tok turen for å utforske litt. Hadde faktisk ingen planer, bare traska rundt og så etter bråk. Så skjedde bare ting som førte til neste osv.

 

Og til de som har kalt meg diverse ting, lempa mye dritt om meg osv (Kazuo, jonathankrane, Complexion), her er mitt svar:

 

:!: :!: :!: :!: :!:

 

hvor i alle dager har humoren deres blitt av? Må bare riste på hue, og le enda mere av utsagnene deres. Maken til veslevoksne er det lenge siden jeg har sett på et forum...

 

"uuhu, har slutter med WoW etter dette!"

"Buhu, dette er slakt av lowlvl's!"

"snufs, dra inn i startområdet og drepe og ødelegge for alle!"

 

Cry me a river...

Endret av vonManstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...