Gå til innhold

Oppgradere til ca 6000

Anbefalte innlegg

Jeg vil nå oppgradere skjermkort og skjerm.

Skjermkort: jeg må ha noe billig, men bra. Billig fordi jeg ikke har PCI-e :( , dvs at jeg om ikke så veldig lenge må få meg nytt hk med PCI-e.

Men jeg har ikke tenkt å oppgradere hk enda, så jeg trenger et skjermkort med AGP grensesnitt til maks 2500 kr. Har en liten forkjærlighet til nVidia, så kom helst med forslag til nVidia kort :love:

Nå håper jeg selvfølgelig på at prisene synker litt når nVidia kommer med den nye brikken sin (er det ikke der som står på hjemmesidene til komplett, det der med "Forbered deg, 1 dag igjen?)

Skjerm: jeg vil ha en ny skjerm til SPILLING og til å sjå FILM, enten 17" eller 19". Jeg tenkte på denne skjermen siden den var på ukens tilbud på komplett. Dette ser jo ut som en helt grei skjerm.

Noen som vet om noen andre bra skjermer i den prisklassen der? (Maks 2500 kr).

Siden jeg skal ha meg nytt skjermkort, trenger jeg ny PSU, siden den jeg har har akkurat nok til det oppsettet jeg har i dag.

PSU bør vere mellom 450-550 W. Har tenkt en del på denne hiper , Cooler master, eller den MIST PSU'en som har blitt snakket en del om her på forumet.

Pris: ikke noe mer enn 1200 kr

Kom med synspunkt, forslag til skjermkort, skjerm og PSU.

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan få et hk me pci-e til 500k

så hvorfor ikke kjøpe et brukt hk eller et billig nå å så kjøpe et bedre senere????

Er jo selfølgelig en mulighet.

Men hva blir billigst? Sett at jeg oppgraderer til PCI-e kort nå og kjøper et bra skjermkort der, eller om jeg kjøper et "dårlig" skjermkort nå og oppgraderer hk senere.

Vil i grunn ikke bytte hk enda. Når jeg bytter hk vil jeg ha et bra hk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...